פרופ׳ רבקה כרמי מונתה לדירקטורית בשותפות המו״פ IMED

השותפות עוסקת בתחום הרפואה הדיגיטלית, בדגש על טכנולוגיות מתקדמות ובריאות דיגיטלית. ״פרופ' כרמי היא הדוגמה האולטימטיבית לערך מוסף מהותי לדירקטוריון״, נמסר 

פרופ׳ רבקה כרמי. צילום: דני מכליס, ויקיפדיה

פרופ' רבקה כרמי, נשיאת אוניברסיטת בן-גוריון לשעבר, מונתה לדירקטורית בשותפות המו"פ Infinity Medical (בקיצור IMED). השותפות עוסקת בתחום הרפואה הדיגיטלית, בדגש על טכנולוגיות מתקדמות ובריאות דיגיטלית. בין השקעותיה נמצאות חברת Genoox שעוסקת בפיתוח, שיווק והפצה של מערכת בינה מלאכותית מבוססת ענן לניתוח וניהול חכם ומהיר של בדיקות גנטיות; וחברת BioBeat, חברה מובילה בתחום המכשור הרפואי הלביש העוסקת בפיתוח, שיווק והפצה של מכשור לביש לניטור רציף בזמן אמת והעברת המידע למערכת בינה מלאכותית רפואית בענן.

פרופ׳ כרמי כיהנה כנשיאה הראשונה של אוניברסיטה בישראל. היא יסדה את המכון הגנטי במרכז הרפואי סורוקה, כיהנה כדיקאן בפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן-גוריון וכנשיאת אוניברסיטת בן-גוריון. היא מילאה שורה ארוכה של תפקידים ציבוריים ואקדמיים, פעלה לקידום תחום הגנטיקה באוכלוסייה הבדואית בנגב, ועודנה פועלת לקידום עולם הרפואה ברמה הלאומית, לקידום נשים בתפקידי ניהול, וחדשנות בעולם הרפואה. לאחרונה, זכתה פרופ' כרמי בפרס מפעל הפיס לאמנויות ולמדעים ע"ש לנדאו, שהוענק לה על מפעל חייה בתחום הרפואה.

משותפות המו"פ Infinity Medical נמסר: "פרופ' כרמי היא הדוגמה האולטימטיבית לערך מוסף מהותי לדירקטוריון ולחברות המושקעות. הרקע המקצועי שלה כרופאה ודיקאן הפקולטה לרפואה לצד ניסיון ניהולי רחב ביותר, מאפשר לנו להציע מגון כלים ייחודי ומגוון".

"תעשיית טכנולוגיות הבריאות ובעיקר רפואה דיגיטלית התפתחה בשנים האחרונות בישראל באופן מרשים ביותר, אבסולוטית ויחסית לעולם כולו״, מסרה פרופ׳ כרמ. ״מגפת הקורונה האיצה עוד יותר את החדשנות בתחום, והוכיחה שהעתיד של אספקת שירותי רפואה ובריאות בבתי חולים ובקהילה, כבר כאן. אני שמחה על ההזדמנות להיות חלק משותפות המו״פ ולתרום לקידום ההשקעה במיזמים יצירתיים מדהימים תוצרת הארץ בעיקר בתחום הרפואה הדיגיטלית, אך לא רק, ואף לפתוח להם דלת לשוק הסיני הענק ובכך לתרום גם לכלכלת ישראל בכלל".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית