סייבריזן ואינטל מכריזות על שיתוף פעולה

החברות ישיקו פתרון הגנה מפני כופרה במסגרת מעבדי אינטל 11th Gen Intel Core vPro

ליאור דיב. באדיבות סייבריזן

חברת הסייבר ההגנתי סייבריזן וענקית הטכנולוגיה אינטל, מכריזות על שיתוף פעולה חדש בו ישיקו מוצר הגנה המיועד לעצור מתקפות כופרה בארגונים באמצעות שילוב של תוכנה ייעודית ופעילות מעבד (CPU). הפתרון החדש יכלול את מערכת ההגנה הרב שכבתית של סייבריזן בשילוב עם טכנולוגית איתור האיומים של אינטל ויצור הגנה הוליסטית מפני מתקפות כופרה. הפתרון יהיה זמין לשימוש במעבדי אינטל 11th Gen Intel Core vPro אשר עתיד לצאת לשוק במהלך 2021. 

״שיתוף הפעולה עם אינטל, אשר יוסיף זיהוי איומי כופר בשלב המעבד, מחזק את ההיסטוריה הארוכה של סייבריזן כמובילה בתעשייה באיתור ומיגור תקיפות הכופרה. שילוב חומרה, תוכנה וידע באבטחה מהשורה הראשונה, מספק למגנים פלטפורמת הגנה הוליסטית שתביא לסיום עידן הסחיטה הכפולה שעולה היום לארגונים מאות מיליוני דולרים בכל שנה.״ מסר ליאור דיב, מנכ״ל ומייסד סייבריזן. 
 
"מתקפות כופרה היוו איום מרכזי בשנת 2020 ונראה כי תוכנות הגנה מסורתיות לבדן אינן מספיקות על מנת להגן מפני מתקפות אלו. מוצר ההגנה החדש, יספק פתרון ייחודי בשוק, בעל יכולות איתור איומים המשלב תוכנה וחומרה אשר יגן בצורה מיטבית. יכולת ההגנה הרב שכבתית של סייבריזן יחד עם יכולות הטלמטריה של המעבד יספקו לחברות ויזאביליות מלאה על הסביבה הארגונית שלהם ויגנו מפני תקיפות כופרה אשר מתחמקות מטכנולוגיות מבוססות חתימות״ מסרה סטפני הלפורד, סגנית נשיא קבוצת מיחשוב לקוחות ומנהלת כללית של פלטפורמות לקוחות עסקיים באינטל. 
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית