שמידט ובנדר יספקו כוונות אופטיות לרובי צלפים של צבא גרמניה

דרישת צבא גרמניה היא לכוונת רובה מאיכות גבוהה עם יכולת הגדלה מינימלית של פי 5 ועד יכול הגדלה  מקסימלית של פי 16
 

אילוסטרציה. By ISAF Headquarters Public Affairs Office - originally posted to Flickr as 090722-N-1175T-090, CC BY 2.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=11890650

האתר Thefirearmblog.com מדווח כי למרות שמכרז רובה הצלפים לטווח-קצר (G26) הגרמני בוטל ותוכנן מחדש לפני מספר חודשים, אך זה לא מנע מהמשרד הפדרלי האחראי לרכישת ציוד לצבא גרמניה (BAAINBw) לבצע הזמנה ל-145 כוונות אופטיות מחברת שמידט ובנדר (Schmidt & Bender). זוהי הכמות המתאימה בדיוק למספר רובי G26 שיירכשו בסופו-של-דבר.

דרישת צבא גרמניה היא לכוונת רובה מאיכות גבוהה עם יכולת הגדלה מינימלית של פי 5 ועד יכול הגדלה  מקסימלית של פי 16. לוח השנתות (לו"ש) צריכה להיות TReMoR 3 ונדרשת האפשרות לחבר "כוונת חירום" (נקודה אדומה) ב-45 מעלות בצד. על פי החוזה, שמידט ובנדר חייבים לספק 5 כוונות רובה עם אביזרים ובצבע אפור חום כפי שמקובל היום בצבאות אירופה.

האתר מוסיף כי הדגם הספציפי של הכוונת טרם הוכרז רשמית, אך בהתבסס על הקריטריונים הנדרשים (יכולות ההגדלה מפי 5 ועד פי 16, משקל פחות מקילו אחד, אורך כולל פחות מ-310 מ"מ) נראה שהדגם של  5-20 x 50 PM II Ultra Short הוא המועמד היחיד, אלא אם כן החברה תיצור דגם חדש לחלוטין, מה שאינו סביר בכלל.  
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית