פוקוס טלקום תתקין מפיצי GPS ומאתרי חסימות בתחנות רכבת ישראל

השווי הכולל של המכרז נאמד בכ-1.3 מיליון ש"ח. בנוסף, תתקין פוקוס טלקום בכל אחת מהתחנות סנסור ייעודי (IOT), שפותח ע"י חברת ההזנק הישראלית INFINIDOME

פוקוס טלקום תתקין מפיצי GPS ומאתרי חסימות בתחנות רכבת ישראל

אהוד שרר. באדיבות: חברת פוקוס טלקום.

 חברת "פוקוס טלקום", זכתה לאחרונה במכרז רכבת ישראל להתקנת מפיצי GPS בתחנות הרכבת. החברה מתקינה בתחנות הרכבת מערכות ניהול ובקרה, שידווחו בזמן אמת על שיבושים וחסימות GPS; השווי הכולל של המכרז נאמד בכ-1.3 מיליון ש"ח. 

חברת "פוקוס טלקום" מקיסריה זכתה לאחרונה במכרז שפרסמה רכבת ישראל להפצת אותות GPS ב- 35 תחנות של רכבת ישראל בהן ישנם קשיים בקליטת GPS. השווי הכולל של המכרז נאמד בכ-1.3 מיליון ש"ח. רכבת ישראל עומדת להתחיל בקרוב בניסוי לשימוש במערכת תשלומים חדשה עבור ציבור נוסעי הרכבת. מערכת זאת תהיה מבוססת על נתוני מיקום (GPS) ולכן נדרשת קליטת GPS בכל תחנות הרכבת בישראל.

"פוקוס טלקום" משלימה בימים אלו את התקנת מערכות הקליטה וההפצה של GPS בתחנות הנדרשות. בנוסף, תתקין פוקוס טלקום בכל אחת מהתחנות סנסור ייעודי (IOT), שפותח ע"י חברת ההזנק הישראלית INFINIDOME במטרה לדווח בזמן אמת על חסימה או שיבוש של אותות ה- GPS.

מנכ"ל חברת פוקוס טלקום, אהוד שרר, מסר כי פוקוס טלקום מתמחה בעולמות הסנכרון, GPS ו – PNT (מיקום, ניווט וזמן) ולאחרונה פיתחה והחלה למכור בארץ ובעולם סדרת מוצרים ייחודית המאפשרת למערכות זמן מבוססות GPS להתמודד עם איומי JAMMING ו – SPOOFING. המוצרים החדשים מאפשרים המשכיות עסקית ובמקביל קבלת התראות ON LINE גם תחת התקפות סייבר על מערכות מבוססות GPS.

 

 

אולי יעניין אותך גם