Qualcomm בהכרזות חדשות בתחום ה5G

בין הפיתוחים: תחנות בסיס עם MIMO, תחנות בסיס מיקרו ורשתות גישה רדיו-וירטואליות. חלק מהפיתוח נעשה במרכז הפיתוח בישראל

Qualcomm בהכרזות חדשות בתחום ה5G

bigstock

חברת Qualcomm הכריזה על פלטפורמות 5G חדשות בכנס ה – 5G, פלטפורמות שכוללות פיתוח ישראלי של Qualcomm ישראל. בכנס ה- 5G של Qualcomm, החברה הכריזה על פלטפורמות חדשות לתשתיות 5G, המיועדות לפריסה רחבה.

החל מתחנות בסיס עם MIMO מאסיבי ועד תחנות בסיס מיקרו בעיצובים קומפקטיים, כדי להאיץ את המעבר של האקוסיסטם הסלולרי לעבר רשתות גישה רדיו-וירטואליות (RAN) - מגמה המונעת על ידי 5G. שלושת פלטפורמת ה- 5G RAN החדשות של Qualcomm. 

הפלטפורמות החדשות, שחלק מפיתוחן נעשה במרכזי הפיתוח של Qualcomm ישראל,  הנן הפתרונות הראשונים שהוכרזו בעולם שתוכננו בכוונת תחילה מהיסוד לתמוך במפעילי סלולר מובילים בפריסת הדור חדש של רשתות ה-vRAN. פלטפורמות אלו נועדו לאפשר ליצרני תשתיות הסלולר להפוך רשתות אלחוטיות ציבוריות ופרטיות לפלטפורמה לחדשנות, ולממש את מלוא הפוטנציאל של טכנולוגיית ה- 5G. 

כריסטיאנו אמון, נשיא Qualcomm: "המומחיות שלנו ב- 5G, לצד מנהיגות הטכנולוגיה העולמית שלנו, ממצבים אתQualcomm  באופן ייחודי לסיפוק פלטפורמת תשתית אופקית מקיפה, המאפשרת פריסה של רשתות 5G חדשניות, בביצועים גבוהים, וירטואליים ומודולריים, בקנה מידה גדול. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם מפעילי סלולר, ספקי ציוד רשת, גופי תקנים ובעלי עניין מרכזיים אחרים, בכדי להפוך את פריסות הרשתות הללו למציאות."

אולי יעניין אותך גם