תעשייה אווירית: עסקאות בהיקף של כ- 50 מיליון דולר בדרום קוריאה 

"רק לאחרונה העברנו לדרום קוריאה את קו ייצור הכנפיים של מטוס המנהלים G280", אומר סמנכ"ל התעשייה האווירית ומנהל חטיבת תעופה, יוסי מלמד

סמנכ"ל התעשייה האווירית ומנהל חטיבת תעופה, יוסי מלמד (קרדיט: אלון רון)

חטיבת תעופה של התעשייה האווירית זכתה בשלושה מכרזים, בהיקף של כ-50 מיליון דולר, בתחום השבחות כלי טיס בדרום קוריאה. הזכייה במכרזים במהלך השנה האחרונה כוללת השבחת מערכות בשלושה כלי טיס שונים, המצויים בשירות חיל האוויר הקוריאני.

התעשייה האווירית הינה מוקד ידע בתחום השבחות כלי טיס. תהליך השבחת אוויוניקה בכלי טיס כולל הסבת כלי טיס ותיק, תוך החלפת חלק מכל מערכת האוויוניקה הישנה של כלי הטיס או כולה במערכות חדשות ומתקדמות. בסופו של התהליך מתקבל כלי טיס בעל ביצועים מתקדמים, העומד באתגרים של עולם התעופה הצבאי או האזרחי המודרני. 

סמנכ"ל התעשייה האווירית ומנהל חטיבת תעופה, יוסי מלמד: "הזכיות האחרונות במכרזים בדרום קוריאה הן ביטוי מובהק לאמון שרוחש משרד הביטחון הקוריאני לתעשייה האווירית. חטיבת תעופה שמה לה כיעד להרחיב את פעילותה בדרום קוריאה, הן כספק והן כלקוח - רק לאחרונה העברנו לדרום קוריאה את קו ייצור הכנפיים של מטוס המנהלים G280, ואנו צופים עסקאות ושיתופי פעולה נוספים בתחום התעופה".

חטיבת התעופה של התעשייה האווירית הינה בית התעופה של ישראל, מאגדת תחתיה את כלל הפעילות במטוסים מאוישים: תחזוקה (MRO), מטוסי מנהלים, הסבות מטוסי נוסעים למטען, מכלולים ומבנים תעופתיים, השבחות כלי טיס ועוד. התעשייה האווירית מהווה מוקד ידע טכנולוגי לאומי ועולמי בתחומי ההגנה האווירית, המכ"מים, הלווינות, הכלים הבלתי-מאוישים, התעופה האזרחית והסייבר
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית