רוסיה: הייצור הסדרתי של טנקי T-14 ורק"מי T-15 צפוי להתחיל בקרוב

הייצור יחל עוד לפני סיום כל הניסויים במטרה לזרז את מסירתם לכוחות הצבא הרוסי

סוכנות החדשות הממשלתית הרוסית הודיעה בשבוע (רביעי) כי הייצור הסדרתי של הרק"מים העתידיים של רוסיה, כולל טנק ה-"ארמטה" T-14 ורכב לחימת החי"ר T-15, יחל עוד לפני סיום כל הניסויים במטרה לזרז את מסירתם לכוחות הצבא הרוסי. כך, על פי הצהרתו של סגן שר הביטחון הרוסי אלכסיי קריבורוצ'קו.

"על מנת לקצר את פרק הזמן למסירת אמצעי הלחימה העתידיים לכוחות, תחילת הייצור שלהם תבוצע לפני סיום הניסויים, ברגע שיאושר שיש להם את המאפיינים הדרושים ולאחר שנבדקו תחת סימולציה של תנאי לחימה", אמר קריוורוצ'קו. ה-ארמטה היא פלטפורמה כללית זחלילית המיועדת לנשיאת רק"מים שונים, כולל טנקי T-14, רכבי לחימת חי"ר T-15, ורק"מי שיפוץ ופינוי T-16.

טנק T-14, שעבר ניסויים מקדימים בשנת 2019, הוצג לראשונה במצעד יום הניצחון ב- 9 במאי 2015. הרכב הקרבי החדש שונה ביסודו מקודמיו. הוא כולל ציוד דיגיטלי לחלוטין, צריח בלתי מאויש וכמוסה משוריינת מבודדת לצוות, המפחיתה את הסיכון לאובדן כוח אדם בקרב.
 

אולי יעניין אותך גם

An F-15C Eagle assigned to the 493rd Fighter Squadron takes off in support of exercise Point Blank 20-1 at Royal Air Force Lakenheath, England, Jan. 30, 2020. Point Blank is a bilateral exercise that enhances professional relationships and improves overall coordination with allies and partner militaries. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Mikayla Whiteley)

 

בית הנבחרים של ארה"ב אישר תקציב ההגנה לשנה הקרובה

אישור התקציב מאפשר לפנטגון להתחיל ברכש עשרות מערכות נשק חדשות