מגל תשדרג מערכות לנמל באפריקה

בחדר הבקרה תוצג הגרסה האחרונה של תוכנת הפיקוד והשליטה החדישה ביותר של מגל, FORTIS, שתשלב את כל מכשירי האבטחה והמערכות ברחבי נמל הים

bigstock

חברת מגל מערכות הודיעה על זכיה בפרויקט של 9 מיליון דולר לחידוש מערכת אבטחה משולבת ושדרוג מערכות לנמל ימי מרכזי באפריקה. מדובר בפרויקט בן שלוש שנים הכולל חידוש תשתיות IT ותקשורת, לצד שדרוג משמעותי למערכת האבטחה של הנמל. הזכייה גם מספקת התקנה של מגוון רחב של מצלמות עם יכולות ראיית יום ולילה ושערים אוטומטיים לשיפור יעילות הנמל, יחד עם חדר בקרה חדש. 

בחדר הבקרה תוצג הגרסה האחרונה של תוכנת הפיקוד והשליטה החדישה ביותר של מגל, FORTIS, שתשלב את כל מכשירי האבטחה והמערכות ברחבי נמל הים. יכולות השליטה והבקרה הדינמיות של מגל מספקות שילוב הוליסטי של מערכות אבטחה ותפעול לפלטפורמה מקיפה וזמינות גבוהה בחדר הבקרה. 

הגרסה החדשה של FORTIS משלבת את ניהול הווידיאו, יכולות תחקור מתקדמות, מעקב וידאו, והיררכיית הרשאות וגישה, ומאפשרת למפעילים ואנשי כוח מורשים להגיב במהירות לאירועים בזמן אמת, לזהות איומים ולזהות אנשים חשודים.

דרור שרון, מנכ"ל מגל, אמר כי "פרויקט זה מדגיש שתי מטרות אסטרטגיות מרכזיות עבור מגל בשנת 2020 - הגדלת הכנסותינו החוזרות ונשנות והרחבת הכנסות מפרויקטים בהם לא הושפענו מהגבלות ה- COVID-19. אפריקה הייתה אזור חשוב עבור מגל השנה. השגנו כמה פרויקטי תשתית קריטיים חדשים והרחבנו חוזים עם הלקוחות הקיימים." 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית