מודיעין בזמן אמת הצליח לסכל משלוח נפט איראני לא חוקי 

מידע שסיפק ארגון United Against Nuclear Iran, הצליח להביא לסיכול העברת נפט לא חוקית בזמן אמת. הנזק לאיראן - אובדן הכנסות 

bigstock

חברת ספנות בינלאומית הפסיקה העברת נפט לא חוקית של נפט גולמי איראני, כך על פי מידע של אתר freebeacon.com. "ההערכה היא כי איראן העמיסה מכלית עם מוצרי נפט מנמל טומבק לפני ששלחה אותה לבצע העברה בין ספינה לספינה עם ספינה דנית המופעלת על ידי חברת Celsius Shipping, השותפה לחברת Maersk Tankers הסינגפורית. 

"ארגון United Against Nuclear Iran, קבוצה העוקבת אחר תנועותיה של ספינות איראניות בים, התריעה לחברת Celsius ושותפתה באמצע ההעברה כי הספינה השנייה, Ocean Schooner, מכילה ככל הנראה את הנפט הגולמי שנמכר על ידי איראן." 

UANI גילתה את Ocean Schooner עוגנת באיראן בתחילת דצמבר. היא שלחה מיד מכתב להנהלת Celsius שמספק מידע מפורט על תנועות הספינה והקישור לטהרן. באותה עת עסקה הOcean Schooner בהעברת ספינה-ספינה בים עם Celsius Everett, על פי מידע למשלוח שנמסר לFree Beacon.

כמו במקרים דומים, נמצא כי הSchooner כיבתה את מכשירי המעקב שלה, כשהיא עוגנת בנמל באיראן. UANI הזהירה את חברת Celsius כי היא עלולה לחרוג מחוקי הסנקציות האמריקאיים, וזו עצרה מיד את ההעברה.




 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית