מון אקטיב רוכשת את חברת המשחקים Melsoft

המשחק המוביל של חברת הגיימינג הישראלית חצה את רף המיליארד דולר בהכנסות בשנת 2020, וממוצב כאחד המצליחים בעולם

צילום: באדיבות חברת מון אקטיב

חברת הגיימינג הישראלית מון אקטיב הודיעה על רכישה אסטרטגית של חברת Melsoft - חברה המפתחת מספר משחקי מובייל בקטגוריית ריסורס מנג'מנט, הכוללים את המשחקים הפופולריים Family Island ו-Mycafe.

 לפי חברת המחקר Sensor Tower, המשחק המוביל של חברת מון אקטיב, Coin Master, הוא המשחק הרביעי הכי מכניס בעולם בשנת 2020 לאחר שחצה את רף מיליארד דולר הכנסות. המשחק ממוקם בראש טבלת ההכנסות במקומות רבים בעולם, ביניהם ארצות הברית, אנגליה, צרפת, איטליה ועוד ובכך מציב את מון אקטיב כחברה הישראלית עם המשחק הכי מצליח בעולם. "היעד שלנו הוא להפוך לחברת משחקי המובייל המצליחה בעולם, אנו מתכננים לגדול ולהרחיב את הפורטפוליו שלנו על ידי פיתוח משחקים חדשים ובאמצעות רכישות״, מסר מולי אלבין, מנכ"ל ומייסד מון אקטיב.

מון אקטיב נוסדה ב-2011, ומעסיקה מעל ל-650 עובדים, רובם במטה החברה בתל אביב. בנוסף, מפעילה החברה מרכז פיתוח גדול בקייב ומשרד נוסף בלונדון. מתחילת השנה, מון אקטיב יותר מהכפילה את כמות העובדים וגייסה למעלה מ-350 עובדים חדשים. על מנת לתמוך בצמיחה ובפיתוח משחקים חדשים, החברה מתכוננת לגיוס נרחב של מאות עובדים גם בשנת 2021. לחברת Melsoft 240 עובדים, שרובם פועלים מבלארוס.

תעשיית משחקי המובייל העולמית נמצאת בצמיחה חסרת תקדים, עם הכנסות של למעלה מ-77 מיליארד דולר בשנה האחרונה. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית