רונן נוי מונה למנכ"ל קומוולט ישראל

יחליף בתפקיד את שי נוני, שקודם לסגן-נשיא בחברה העולמית, ויהיה אחראי על כלל הפעילות העסקית של החברה בישראל לרבות שיווק ומכירות, קידום פתרונות חדשים, ושיתופי פעולה

רונן נוי. צילום: ניב קנטור

רונן נוי (51), מונה לאחרונה למנכ"ל קומוולט (Commvault) ישראל, מובילה עולמית בניהול והגנת נתונים בענן, בסביבות מקומיות ובסביבות היברידיות. נוי מונה למנכ"ל לאחר קידומו של המנכ"ל הקודם, שי נוני, לסגן-נשיא בחברה העולמית. במסגרת התפקיד יהיה נוי אחראי על ניהול והובלת הפעילות העסקית של החברה בישראל, לרבות שיווק ומכירות, קידום פתרונות חדשים, שיתופי פעולה, ושמירה על שביעות רצון בקרב לקוחות קיימים ועתידיים.

לנוי מעל 25 שנות ניסיון במכירות וניהול לקוחות עסקיים בתחום הטכנולוגי. הוא התחיל לעבוד בקומוולט בשנת 2013 ומאז כיהן כמנהל המכירות בישראל. בתפקידיו הקודמים שימש כמנהל מכירות גופי ביטחון בנט אפ (NetApp), ומנהל לקוחות בחברת אמ"ת מחשוב. לנוי תואר ראשון במנהל עסקים.

"לקוחות קומוולט בישראל, שותפינו העסקיים, והצוות הישראלי הובילו את רונן להצלחה שהוא כל כך ראוי לה״, מסר שי נוני, סגן נשיא תחום Metallic באזור EMEA. ״רונן הוכיח לאורך השנים מנהיגות, מקצוענות ונאמנות יוצאת דופן ללקוחות החברה ושותפיה. תכונות אלו שתרמו להצלחת הסניף הישראלי, שהפך מהמובילים של קומוולט בעולם, יסייעו לרונן עם מינויו למנכ"ל קומוולט ישראל. אני גאה ושמח להעביר לרונן את השרביט ומאחל לו המשכיות של הובלה, הצלחה וצמיחה".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית