RSL הישראלית תמכור ללוקהיד מרטין בקרי בלימה למטוסי F-16

החוזה בשווי של עד 5.7 מיליון דולרים הנו חלק משתוף פעולה אסטרטגי עם לוקהיד מרטין שבחרה ב-RSL כספקית בקרי הבלימה עבור 400 מטוסי F-16  החדשים שלה
 

www.iaf.org.il

חברת RSL Electronic הישראלית, מפתחת ויצרנית של מערכות שליטה, תחזוקה, דיאגנוסטיקה ופרוגנוסטיקה בתחומי האוויר, החלל, האנרגיה והביטחון, הכריזה בהודעה לבורסה בתל אביב השבוע (ראשון) כי חתמה עם חברת לוקהיד מרטין האמריקאית על הסכם מסגרת לפיתוח, אספקה ומתן שירותי תחזוקה לבקרי הבלימה של מטוסי F-16 בהיקף של עד 5.7 מיליון דולר.

עם החתימה על ההסכם, ביצעה לוקהיד הזמנה ראשונית בהיקף של כ-450 אלף דולר. מדובר בהסכם לתקופה של 11 שנים, כאשר מחצית מהיקף הייצור הסדרתי יסופק ללוקהיד מרטין עד שנת 2026. בהודעה למשקיעים דיווחה החברה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת לוקהיד מרטין, אשר בחרה בה כספקית בקרי הבלימה עבור 400 מטוסי F-16 חדשים שהיא מתכננת לייצר.

RSL מעריכה כי מדובר בשוק פוטנציאלי גדול, מכיוון שחיל האוויר האמריקאי החליט להמשיך את הפעלת המטוסים לפחות עד לשנת 2048. במסגרת הזאת קיים פוטנציאל לשדרוג הבקרים בכ-1,750 מטוסים של חיל האוויר האמריקאי. על פי החברה, הבקרים הינם גרסה משודרגת של מוצר בעל ייעוד זהה שסופק על ידי החברה ונמצא בשימוש חיל האוויר הישראלי וכן בכל חילות האוויר האירופאים המפעילים מטוסי F-16.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית