תומ"ת ATMOS של אלביט נבחר להשתתף בניסוי הערכת ירי של צבא ארה"ב

האירוע יספק לצבא ארה"ב אפשרות לבדוק פתרונות שונים מהתעשייה ואז לבחור מערכת מוכנה-לייצור שתוכיח עלייה בטווח, בקצב האש ובניידות 

מאת Rowielip - English Wikipedia, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=8117064

חברת אלביט מערכות אמריקה הודיעה בסוף שבוע שעבר כי של מערכת תותח ההוביצר המתנייע על גלגלים (ATMOS) מתוצרתה הקרויIron Sabre  נבחר להשתתף בניסוי הערכת ירי של תותחי הוביצר 155 מ"מ מתנייעים. האירוע, שיתרחש במהלך הרבעון הראשון של שנת 2021, יספק לצבא ארה"ב אפשרות לבדוק פתרונות שונים מהתעשייה ואז לבחור מערכת מוכנה-לייצור שתוכיח עלייה בטווח, בקצב האש ובניידות ביחס למערכות התותחים הקיימות כיום והמשמשות צוותי לחימה חטיבתיים של רכבי סטרייקר (SBCT).

בהודעת החברה נאמר כי אלביט מערכות אמריקה הינה מובילה בשוק במתן פתרונות ארטילריה ובטוחה שהמערכת שלה תפקוד היטב באירוע ההערכה ותוגדר כ-"מוכנה עכשיו ". ATMOS הינה מערכת מוכחת וחלק ממשפחת תותחי הוביצר המשמשים לקוחות בינלאומיים במשך יותר מ-30 שנה. המערכת תואמת את כל הקליעים והמטענים המונעים של ארה"ב, ממלאת את הצרכים הניידים של הצבא באופן מיידי ומביאה לשיפור המודרניזציה והיכולת שהוגדרו כמטרות הירי המדויק לטווח-ארוך של הצבא.

"יכולות הירי של צבא ארה"ב זקוקות לפתרונות שיכולים לתת מענה לצרכי ה-SBCT, יכולים לירות מהר יותר והרבה יותר, והכי חשוב שהם בסיכון נמוך ומוכנים כעת. מערכת ATMOS Iron Saber של אלביט מערכות אמריקה, נותנת מענה לכל הצרכים הללו", אמר רידג' סווור, סגן נשיא לחימה יבשתית וירי מדויק בחברה. "אנו שמחים להיבחר להערכה זו ומוכנים למסירה מהירה מקו הייצור שלנו אם נבחר לייצר ולספק לכוחות."

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית