חברת Contrast Security רוכשת את CloudEssence הישראלית

CloudEssence תקים מרכז פיתוח בישראל אשר יתמקד בטכנולוגית אבטחת יישומים

bigstock

חברת Contrast Security האמריקאית, המתמחה בפיתוח פתרונות לבדיקת אבטחת יישומים (Application Security Testing) , הודיעה על רכישת חברת הסטארט-אפ הישראלית CloudEssence והשקעה בהקמת מרכז פיתוח בישראל, אשר יתמקד בטכנולוגית אבטחת יישומים.

CloudEssence מפתחת פתרון לאבטחת יישומים באמצעות בדיקות אבטחה כחלק מתהליך הפיתוח (DevOps). הטכנולוגיה הייחודית של  החברה  מאפשרת למפתחים לכתוב ולשחרר קוד מאובטח בצורה פשוטה ומהירה. הייחודיות הזו באה לידי ביטוי ביכולת לבצע בדיקות סטטיות (SAST) ודינמיות (DAST) בצורה אוטונומית ואוטומטית מלאה ולקבל תוצאות מדויקות בתוך דקות ספורות בלבד ללא צורך בהתקנה מורכבת. 

החברה הוקמה לפני מספר חודשים על ידי שלושה מייסדים: רם יוניש, לשעבר מנכ"ל וממייסדי Cymplify שנמכרה לפני כשנה לצ'קפוינט; טל מלמד, מומחה אבטחת יישומים בעל שם עולמי ואיתי רוזנמן ,מנהל פיתוח עתיר ניסיון למערכות סייבר חדשניות בסביבת ענן, לשעבר מנהל הפיתוח בישראל של פתרון האבטחה בענן של סיסקו (לשעבר CloudLock). 

מרכז הפיתוח והחדשנות שיוקם בישראל ימוקמם בלב ההיטק של תל אביב ויפעל תחת השם Contrast Security Israel. החברה צפויה לגייס בשנה הקרובה כ - 15 אנשי פיתוח ואבטחת סייבר. את הפעילות בישראל יוביל רם יוניש, אשר ישמש כסגן נשיא לתחום Cloud-Native ב- Contrast ומנהל הפעילות בישראל. טל מלמד ישמש כדירקטור בכיר ויוביל את צד המוצר (product) ואיתי רוזנמן ישמש כדירקטור בכיר להנדסה ויוביל את כל פעילויות הפיתוח בישראל.

לדברי Alan P. Naumann נשיא, יו"ר ומנכ"ל Contrast Security, "הרכישה של CloudEssence והקמת מרכז הפיתוח והחדשנות בישראל יסייעו להאיץ את המיקוד שלנו בהגנה על סביבות פיתוח תוכנה מודרניות. השקת מרכז החדשנות מאפשרת לשמור על המובילות שלנו בתחום אבטחת יישומים מבלי להפריע לתהליכי העבודה של המפתחים". 

לדברי רם יוניש, "אנו נרגשים על ההחלטה של Contrast Security להשקיע בטכנולוגיה של CloudEsence ולהקים את מרכז הפיתוח והחדשנות של contrast security בישראל. במיוחד בעת הזו, ההחלטה להשקיע בישראל לטווח הארוך ולפתוח משרד פיזי מבטאת את האמון בהון האנושי הקיים כאן והאופטימיות של התחלת חזרה לשגרה". 

לדברי טל מלמד, דירקטור בכיר למחקר "הערך של גישת Cloud-Native נובע משתי סיבות עיקריות: גמישות עסקית רבה יותר ומחזורי פיתוח מהירים יותר. ארגונים בכל הענפים לא יוכלו להימנע מאימוץ ארכיטקטורות כגון קונטיינרים, Microservices, Serverless וטכנולוגיות אחרות במסגרת סביבת הפיתוח שלהם. אך על מנת לאמץ את היתרונות של יישומי, ארגונים צריכים להבטיח כי יש להם את הכלים והפתרונות המתאימים גם באיכות וגם בקצב הפיתוח לסביבות הללו וזה בדיוק מה שהפתרון שלנו מציע". 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית