חברת SolarWinds מדווחת על פריצה 

החברה ממליצה לשדרג לגרסה האחרונה בעקבות המתקפה. על פי הודעת החברה, מדובר בתוקף שהוא שחקן מדינתי

bigstock

חברת SolarWinds הודיעה שהמערכות שלה נפרצו. "המערכות שלנו חוו התקפת שרשרת אספקה ידנית מתוחכמת מאוד על תוכנות פלטפורמת SolarWinds® Orion® עבור גרסאות 2019.4 HF 5 עד 2020.2.1, שפורסמה בין מרץ 2020 ליוני 2020", כותבים בהודעת החברה.

"נאמר לנו כי התקפה זו הייתה ככל הנראה מנוהלת על ידי מדינת לאום חיצונית והתכוונה להיות מתקפה צרה, ממוקדת ביותר ובוצעה ידנית. אנו ממליצים לשדרג לפלטפורמת אוריון גרסה 2020.2.1 HF 1 בהקדם האפשרי כדי להבטיח את אבטחת הסביבה שלך. הגרסה האחרונה זמינה בפורטל הלקוחות של SolarWinds."

מחברת פרולוג'יק (Prologic), נציגת SolarWinds בישראל, נמסר כי:

"חברת SolarWinds הודיעה כי היא חוותה מתקפת סייבר מתוחכמת במסגרתה נפרצו מספר גרסאות של פלטפורמת Orion, שהופצו בין החודשים מרץ 2020 ליוני 2020. כול הסימנים מראים כי מאחורי המתקפה עומדת יישות מגובה על ידי מדינה, וכי מדובר על מתקפה ממוקדת על מספר מצומצם של לקוחות, וכי אין מדובר על פריצה רחבת היקף לארגונים.

"על מנת להגן על סביבות העבודה שלהם לקוחות פלטפורמת Orion מתבקשים במהירות האפשרית להוריד את עדכון התוכנה שהפיצה בשעות האחרונות SolarWinds. פרטים מלאים על עדכון התוכנה ופרטים נוספים מצויים בלינק. אנו בחברת פרולוג'יק, יחד עם שותפינו ורשת האינטגרטורים הפעילים סביב פתרונות SolarWinds בישראל, עומדים לרשות לקוחות החברה, ונדאג לעדכן את לקוחותינו במידע והנחיות חדשות שתגענה אלינו."

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית