חברת L3Harris תספק מכשירי רדיו דו-ערוציים לצבא ארה"ב

החברה אף זכתה במכרז לאספקת מערכות תצפית אלקטרו-אופטיות איפרא-אדום לצבא השוויצרי 
 

https://www.l3harris.com/newsroom/press-release/2020/12/l3harris-technologies-awarded-third-lrip-order-us-armys-two-channel

חברת L3Harris Technologies הודיעה כי זכתה בחוזה בשווי 57 מיליון דולר לאספקת מכשירי רדיו דו-ערוצייים מוחזקים ביד Falcon IV® AN / PRC-163, יחד עם ציוד ושירותים נלווים, כחלק מהחוזה הגדול של צבא ארה"ב למכשירי רדיו דו-ערוציים Leader. המסירה צפויה להתחיל בתחילת 2021.

בהודעת החברה נמסר כי ה-AN / PRC-163 הרב-תכליתי מאפשר ללוחמים לחלוק מידע מעלה ומטה בשרשרת הפיקוד, תוך שילוב שמע ונתונים ברחבי הרשת הטקטית המשולבת (ITN) של הצבא. מכשיר רדיו זה מאפשר יכולות פיקוד ושליטה גבוהים על ידי שילוב חלק במערכות של חיילים כדוגמת מערכת המודעות המצבית המשולבת (NETT) של הצבא ותוכנת משקפי ראיית לילה משופרים (ENVG-B).

כמרכיב מרכזי של ה-ITN, ה-AN / PRC-163 מספק רשת מתקדמת ותקשורת לוויין עם פס רחב ופס צר. המכשיר יכול לתקשר בו-זמנית במספר ערוצים ולעבור ביניהם, ומציע קישוריות-דרג למעלה ולמטה. למכשיר יכולת לתקשורת לווינית, לרשת אד-הוק ניידת (MANET) ולצורות הגל של SINCGARS של הצבא.

לדברי החברה, זוהי ההזמנה השלישית של ייצור עבור L3Harris לאחר שתי הזמנות משלוח קודמות במסגרת חוזה זה. החוזה, שאינו מןגבל בזמן ובכמות, כולל תקופת בסיס של 5 שנים ואופציה נוספת ל-5 שנים נוספות, עם תקרה של 3.9 מיליארד דולר. הצבא מצפה לרכוש כ-100,000 רדיו לידר דו-ערוצי תחת חוזה זה.

במקביל לכך, הודיעה החברה כי זכתה במכרז של המשרד הפדרלי השוויצרי לרכש ביטחוני (Armasuisse), לאספקת מערכות תצפית אלקטרו-אופטיות אינפרא-אדום (EO / IR) לתמיכה במערכת הסיור הטקטית TASYS של הצבא השוויצרי. L3Harris תספק כ-100 מערכות WESCAM MX-RSTA אשר יותקנו בצי רכבי EAGLE 6x6 מתוצרת ג'נרל דינמיקס. משלוחי מערכות WESCAM MX-RSTA יושלמו עד סוף 2024. תוכנית TASYS היא חלק מתוכנית החימוש 2019.

L3Harris נבחרה כמערכת ה-EO / IR לתוכנית TASYS במרץ 2020. המערכות היבשתיות מסדרת WESCAM MX נבחרו גם על ידי מספר חברות רכב אמריקאיות ובינלאומיות.L3Harris מפעילה מעל 5,000 מערכות WESCAM MX בלמעלה מ-80 מדינות. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית