נטליין חושפת את משבש הרחפנים החדש מתוצרתה - DroneNet RD

משבש DroneNet RD הוא התוספת האחרונה למשפחת DroneNet של פתרונות מקיפים שנועדו למנוע מרחפנים לא מורשים להיכנס למרחב אווירי מוגן מעל כוחות צבאיים פרוסים
 

Photo courtesy Netline

נטליין טכנולוגיות תקשורת בע"מ, מפתחת ויצרנית ישראלית של מערכות לוחמה אלקטרוניות מתקדמות עבור צבאות וסוכנויות ביטחון פנים, חושפת את ה-DroneNet RD Jammer - פתרון שיבוש רחפנים טקטי קומפקטי בפריסה מהירה העונה על תקנים צבאיים אמריקאים (MIL-STD) ומספק ביצועים מעולים ופריסה קלה ומהירה.

על פי החברה, משבש DroneNet RD הוא התוספת האחרונה למשפחת DroneNet של פתרונות מקיפים שנועדו למנוע מרחפנים לא מורשים להיכנס למרחב אווירי מוגן מעל כוחות צבאיים פרוסים, מעל מתקנים אסטרטגיים, או בזירות הגנת אח"מים, בין אם בתנועה ובין במצב נייח.

המשבש קל לתפעול, הרכבה והובלה, ניתן לפרוס אותו במהירות ולהרכיב על חצובה וזאת על ידי צוות הפעלה טקטי קטן. פתרון DroneNet מספק מענה רב-שכבתי לרחפנים לא מורשים. ראשית, חיישן ה-DF של ה-DroneNet מאתר את הרחפן שמנסה להיכנס למרחב האווירי המוגן, מזהה את סוגו ואת המקום ממנו הגיע. משבש ה-RD החדש מבוסס SDR- חוסם ביעילות את התקשורת בין הרחפן למפעיל שלו בתחומי תדרי ISM, כמו גם את אות ה-GPS המשמש את הרחפן.

המשבש מכסה את כל רצועות התדרים הרלוונטיות המשמשות רחפנים זמינים מסחרית וכל אחד מחמשת תחומי התדרים שלו פונה לערוץ תקשורת אחר המשמש את הרחפן למטרה שונה: השבתת ערוץ השליטה והטלמטריה של הרחפן וכתוצאה מכך אובדן שליטה על הרחפן; חסימת שידור הורדת הווידאו; שיבוש אות ה-GPS כדי להשבית את יכולות הניווט והייצוב של הרחפן.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית