מכרז מיזוג מערכות IT של הפנטגון יצא לדרך

מכרז זה, ששוויו עשוי להגיע לכ-11.7 מיליארד דולר לאורך עשור שנים, ימזג את מערכות ה-IT של סוכנויות המדיה העיתונאית של הפנטגון, המטפלות במשימות עסקיות ואינן מנוהלות על ידי גוף צבאי
 

bigstock

סוכנות מערכות המידע הביטחוני האמריקאית (DISA) פרסמה השבוע את בקשתה הסופית למכרז מיזוג מערכות IT בשווי מיליארדי דולרים לו מצפים זה מזמן, כך על פי האתר c4isrnet.com.

מכרז זה, ששוויו עשוי להגיע לכ-11.7 מיליארד דולר לאורך עשור שנים, ימזג את מערכות ה-IT של סוכנויות המדיה העיתונאית של הפנטגון, המטפלות במשימות עסקיות ואינן מנוהלות על ידי גוף צבאי. החוזה יועבר לספק יחיד ללא הגבלת זמן ובכמות בלתי מוגבלת. DISA צופה כי הזוכה במכרז יוכרז ברבעון הראשון של הכספים בשנת 2022. 

המכרז נובע ממדיניות שקבעה ב-2019 את DISA כספק שירותי IT יחיד עבור סוכנויות המדיה העיתונאית. החברה שתזכה בחוזה תאחד את מערכות ה-IT הנפוצות ותספק "שירותי IT משולבים, סטנדרטיים וחסכוניים, תוך שיפור האבטחה, זמינות הרשת והאמינות של מחלקות וסוכנויות משרד ההגנה בתחום המדיה העיתונאית", כך נאמר בדרישה לקבלת הצעות ((RFP. הסוכנות הייתה אמורה לפרסם את ה-RFP כבר בסוף ספטמבר, אך היא התעכבה מספר חודשים עקב בדיקה סופית של ה-CIO של משרד ההגנה, דנה דיזי.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית