אלעד מערכות רוכשת את חברת ServiceWise

היקף העסקה מוערך ב-10 מיליון ש"ח

אלעד מערכות רוכשת את חברת ServiceWise

צילום: אלעד מערכות

אלעד מערכות הודיעה על רכישת חברת  ServiceWise המונה 70 עובדים, כשותפה עיסקית במעמד זהב. החברה מתמחה בייעוץ פיתוח ויישום Salesforce CRM ויישומים עסקיים מבוססי Salesforce. לחברת ServiceWise, מעל 70 לקוחות פעילים בישראל. ממידע שהתקבל עומד סכום הרכישה על 10 מיליון ש"ח. גם לאחר הרכישה ימשיכו המנכלים המשותפים בנצי ברנדס ועינת צור שיין להוביל את החברה. 

החיבור בין שתי החברות מחזק את מעמדה של אלעד מערכות כמובילת תחום יישומי לקוח בישראל, בשלושת פלטפורמות ה CRM המובילות בעולם: Microsoft Dynamics 365, Salesforce ו-PEGA ובכך מרחיבה את היצע השירותים והפתרונות הטכנולוגיים שלה. אלעד ביצעה את הרכישה, במסגרת מהלך אסטרטגי לחיזוק והרחבת תחום יישומי הלקוח והגדלת המענה לפלטפורמות מובילות נוספות.

חברת ServiceWise הוקמה בשנת 2008 על ידי בנצי ברנדס ועינת צור שיין, אשר משמשים כמנכ"לים משותפים של החברה. החברה היא שותפת Gold Cloud Alliance של  Salesforce , מפיצה את מוצר האינטגרציה בענן Workato, ובעלת התמחות בתחום השיווק הדיגיטלי (Marketing Automation). החברה ביצעה עד כה מעל אלף פרוייקטי Salesforce בישראל.

יואש טרוקמן יו"ר אלעד מערכות: "אנו מברכים על החיבור בין שתי החברות ומקבלים בזרועות פתוחות ומחבקות את חברת ServiceWise אשר מבוססת על ערכים התואמים את הDNA שלנו באלעד. בנוסף  ליתרונות העסקיים והסינרגיה המקצועית, גילינו בחברה גם הון אנושי איכותי של עובדים ומנהלים אשר משלבים ניסיון מקצועי, מצוינות, יצירתיות ועשייה חברתית"

דגן הלוי, מנכ"ל אלעד מערכות: "הרכישה האסטרטגית מרחיבה את היכולת שלנו להמשיך ולתת מענה מקצועי ואיכותי לדרישות השוק. נמשיך ונחזק את פעילות הCRM-, בהובלת תומר דרורי, סמנכ"ל חטיבת הCRM, תוך התאמת הפתרון הנכון ביותר לצורך העסקי של הלקוחות. אלעד מובילה את תחום יישומי הלקוח בישראל וכעת עם רכישתה של חברת ServiceWise  מובילה את כל תחום הCRM בישראל"

בנצי ברנדס ועינת צור שיין מנכ"לים משותפים ServiceWise: "החזון של חברת ServiceWise היה ועודו לספק שירותים איכותיים לקהל לקוחות עיסקי רחב בדגש על פתרונות המבוססים על הפלטפורמה של Salesforce ועם התמחות בעולמות של אינטגרציה ושיווק דיגיטלי. אנו רואים בשילוב של הפעילות שלנו עם מגוון הרחב של לקוחות אלעד ותחומי הפעילות המשלימים, בסיס לסינרגיה מלאה ומכפיל כוח עבורנו."

אולי יעניין אותך גם