קופת חולים מאוחדת בחרה בפתרון הגנת הנתונים המאוחד של קומוולט

הפתרון, שכלל פתרון גיבוי למערכות הפתוחות ומערכת ה- 400 AS, הוטמע על ידי הראל טכנולוגיות מידע

בתמונה מימין: דוד שוחט, מהנדס מערכות בכיר בקומוולט; שירה פרונר, מנהלת שותפים בקומוולט; ארתור אוריצקי, ראש צוות מערכות פתוחות במאוחדת שירותי בריאות; אבינועם צ'פלאוי, מנהל מחלקת SE בהראל טכנולוגיות; שי נוני, סגן נשיא לתחום Metallic בקומוולט; דוד דביר, CTO בהראל טכנולוגיות. צילם: מירו ממן.

קופת חולים מאוחדת בחרה בפתרון Commvault Complete™ Backup & Recovery מבית קומוולט- פתרון מאוחד להגנה על נתונים, גיבוי ושחזור. הפתרון של קומוולט הוא פתרון רחב וכולל תמיכה מלאה לכל קבצי המערכת, היישומים הארגוניים, פלטפורמות וירטואליות, שרתים פיזיים ובסיסי נתונים. הפתרון המאוחד החדש יסייע למאוחדת לחסוך בעלויות, לקצר וליעל תהליכים רבים הנוגעים לניהול, גיבוי ואחזור נתונים בחברה. 

הפתרון, שכלל פתרון גיבוי למערכות הפתוחות ומערכת ה- 400 AS, הוטמע על ידי הראל טכנולוגיות מידע, ספקית תשתיות IT, מומחית בפתרונות TurnKey Projects, מהמובילות בישראל ושותפה עסקית של קומוולט, שיישמה במאוחדת את פתרון הגנת הנתונים של קומוולט יחד עם מערכות האחסון של נט-אפ (NetApp) וכן ביצעה העברת נתוני גיבוי של מערכות הדור הקודם (Legacy) לתשתית חדשה ומתקדמת. 

כתוצאה מהטמעת הפתרון המשולב חוותה קופת חולים מאוחדת ירידה של 88% בעלויות האחסון בשל ביטול נתונים כפולים (deduplication). זאת בנוסף להוספת יכולות מתקדמות ומהירות של שחזור קבצים, מיילים, טבלאות ואובייקטים נוספים. המערכת החדשה עונה על צרכי הארגון העכשוויים, ביניהם תחזוקת מערכות גיבוי יעילה ופשוטה, גמישות לביצוע שחזורים ברמת הקובץ, תהליכי התאוששות מהירים ויכולות שחזור עבור עומסי עבודה קריטיים של SAP HANA ותמיכה בגיבוי עבור AS400 / IBM iSeries. 

ארתור אוריצקי, ראש צוות מערכות פתוחות במאוחדת שירותי בריאות: "מערכת הגיבוי הקודמת שהייתה לנו לא עמדה בצרכים שלנו: לא מבחינת SLA, לא מבחינת הגיבוי, ולא מבחינת שחזור המידע שהיה לא מספיק מהיר ולא מספיק יעיל. הגענו למסקנה שצריך לחדש. 

"בדקנו מקרוב ובאופן מעמיק מספר פלטפורמות בשוק שיענו על צרכי מאוחדת שירותי בריאות בזמנים אלו. לאחר פיילוט מוצלח הוחלט ללכת על פלטפורמה אחת ואחידה של קומוולט. חווינו הטמעה מהירה וחלקה משלב התכנון ההתחלתי ועד לייצור. בזכות הפלטפורמה החדשה אנו עומדים כעת בכל יעדי המערכות שלנו". 

רונן נוי, סמנכ"ל מכירות בקומוולט ישראל: "לפני כניסת קומוולט, מאוחדת עבדה עם מספר פלטפורמות לצורך הגנה על הנתונים, דבר שהקשה על הנהלת החברה לקבל מידע על הגיבויים בצורה פשוטה. כמו כן היו למאוחדת מספר אתגרים שלא ניתן להם מענה עדכני וראלי כגון גיבוי בסיסי נתונים גדולים, יכולת שיחזור דואר או קובץ בודד ועוד. תהליך בחירת הפתרון היה מקצועי מצד מאוחדת וכלל הוכחת יכולת של מיטב היצרנים בשוק הישראלי שבסוף התהליך הלקוח בחר בפתרון הנכון עבורו שעונה על צרכי מאוחדת.

"הפתרון החדש והכולל של קומוולט מספק לקופת חולים מאוחדת ניהול יעיל ופשוט של מערך הגיבוי ומאגרי המידע, דו"חות מותאמים ללקוח, התראות לאורך כל תהליך הגיבוי והשחזור, תהליכי גיבוי ושחזור אפקטיביים ומהירים, ועוד. הפתרון שלנו מבטיח יציבות, יסייע למאוחדת להתמודד עם כלל האתגרים הקיימים כיום בכל הנוגע לניהול מידע בתקופות מורכבות אלו, ויאפשר להם להיות מוכנים טוב יותר לאתגרים הרבים בתקופה מתמשכת של אי ודאות. שמחנו לעבוד בשיתוף פעולה מוצלח עם הלקוח והשותף העסקי הראל."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית