קונקטו גייסה 3.5 מיליון דולר בסבב Seed

החברה, המפתחת מודלים לזיהוי ומיפוי מסעות צריכה ברשת, מתכננת להגדיל את צוותי הפיתוח והדאטא סיינס ולהתרחב לשווקים חדשים

קונקטו גייסה 3.5 מיליון דולר בסבב Seed

מייסדי חברת קונקטו. צילום: באדיבות החברה

קונקטו, פלטפורמה ישראלית המפתחת מודלים לזיהוי ומיפוי מסעות צריכה ברשת והתנהגות צרכנית, הודיעה על השלמת סבב גיוס Seed בסך 3.5 מיליון דולר, בהובלת קרן TPY Capital. המימון הנוכחי ישמש להגדלת צוותי הפיתוח והדאטא סיינס של החברה והתרחבות לשווקים חדשים. החברה מפתחת מודלים לזיהוי ומיפוי מסעות צריכה והתנהגויות על פלטפורמות שונות.

הפלטפורמה של החברה נועדה לספק תמונת מצב וניתוחים של דפוסי התנהגות בשלבים הראשונים והמוקדמים ביותר במסעות הצריכה, הרבה לפני שהצרכנים מבצעים רכישה אצל מותגים מתחרים. הפלטפורמה שהחברה פיתחה, 'Reveal & Disrupt', מציפה איומים  והזדמנויות במסעות הצריכה, ומספקת המלצות לשינוי אסטרטגיות השיווק על מנת להגדיל את נתח השוק של החברות.

"אנו שמחים להודיע על הגיוס, ועל הגדלת הצוות", אמר ארז נחום, מנכ"ל קונקטו. "התנהגות הצרכנים ברשת השתנתה משמעותית בשנה האחרונה, ועדיין, למותגים אין ויזיביליות לשלבים הראשונים והכל-כך חשובים של מסעות הצריכה, מה שמשפיע ישירות על היכולת שלהם לבנות ולהוציא לפועל אסטרטגיות שיווקיות יעילות להגדלת נתח שוק. השקת ‘Reveal & Disrupt’ היא צעד משמעותי בחזון שלנו לשנות את התפיסה הקיימת בתעשייה״.

"כעת, יותר מתמיד, יש צורך בניתוח מדויק של נתוני צרכנים והפיכתו לתובנות עסקיות מעשיות״, מסר גיא ימין, שותף ומנהל ב-TPY Capital. ״המגפה העולמית הגדילה דרמטית את היקף הפעילות המקוונת והובילה לשינויים קיצוניים בצריכה, ושילוב שני אלה מייצר הזדמנות לקונקטו ומקנה לה יתרון משמעותי".

קונקטו נבחרה לאחרונה מבין מאות סטארטאפים להשתתף ב-Intel Ignite, תכנית הצמיחה של אינטל, לצד שמונה חברות נוספות בתחומים שונים.

אולי יעניין אותך גם