ישראלים ניסו לדרוס לוחמי מג"ב

לוחמי משמר הגבול עצרו שניים מתושבי המאחז הבלתי חוקי "קומי אורי" שבגזרת יצהר. אחד החשודים הסיט את רכבו וניסה לחמוק תוך פגיעה ברגלו של אחד הלוחמים

צילום: משטרת ישראל

לוחמי משמר הגבול עצרו שניים מתושבי המאחז הבלתי חוקי "קומי אורי" שבגזרת יצהר בגין חשד לפגיעה בלוחם עם רכב והפרעה לשוטרים. במסגרת פעילות כוחות מג"ב לאכיפת צו שטח צבאי סגור במאחז הבלתי חוקי "קומי אורי" שגזרת יצהר, הגיע במהלך הלילה רכב לאחת מהחסימות.

למרות שהלוחמים סימנו לו לעצור הוא התעלם מהם, הסיט את רכבו וניסה לחמוק תוך פגיעה ברגלו של אחד הלוחמים ובגדר בצד השביל. הלוחם שנפצע באורח קל טופל במקום ולא נדרש לפינוי רפואי. הלוחם שתיעד את ההתרחשות הותקף על ידי החשוד שצעק לעברו "מה אתה מצלם, אני אשבור לך את הפלאפון" ובמהלך הניסיון של הלוחמים לעצור אותו וכתוצאה מההתנגדות האלימה שלו הוא נפצע בפניו. 

לאחר שנעצר החלו עשרות רעולי פנים לחסום את צירי היציאה עם אבנים ורכבים בכדי למנוע מהלוחמים להוציאו מהאזור ולהעבירו לתחנת המשטרה לחקירה. חשוד נוסף, תושב "קומי אורי" שחסם בגופו את הרכב המשטרתי של מג"ב ובו העצור, נעצר אף הוא בגין הפרעה לשוטרים וניסיון למנוע מהם להעביר את העצור לחקירה. 

בפעילות נעצרו החשודים לחקירת המשטרה והיום הם יובאו לדיון הארכת מעצרם. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית