Vanti Analytics גייסה 4.5 מיליון דולר בסיבוב סיד

הטכנולוגיה של ונטי אנליטיקס מסייעת ליצרני אלקטרוניקה לשפר פרודוקטיביות ורווחיות באמצעות AI

סמדר דוד, מייסדת שותפה ומנכ"לית וניר אוסירוף מייסד שותף ו- CTO, ונטי אנליטיקס. קרדיט צלם: עידן גיל

ונטי אנליטיקס (Vanti Analytics) דיווחה היום על גיוס סיד של 4.5 מיליון דולר, בהובלת הקרן True Ventures מעמק הסיליקון ו- More VC הישראלית, ובהשתתפות i3 Equity Partners, אשר השקיעה בונטי לראשונה ב- 2019 יחד עם המשקיע אריאל מייסלוס. 

"אנחנו מרוצים וגאים מאוד בהצטרפותם של משקיעים בעלי ניסיון רב בתעשיית הייצור, לרבות קרן אמריקאית גדולה ומכובדת, אשר מובילה את הסיבוב הנוכחי ביחד עם קרן ישראלית – שיתוף פעולה המעיד על האמון הרב והביטחון בטכנולוגיה שלנו ובצוות" אומרת סמדר דוד, מייסדת שותפה ומנכ"לית ונטי. "אנחנו מתכננים להשקיע את הכסף בגיוס חברי צוות חדשים לחברה, כמו גם בהרחבת יכולות המוצר והטמעתו בקווי ייצור המוניים נוספים ברחבי העולם." 

ונטי אנליטיקס, אשר הוקמה ע"י סמדר דוד וניר אוסירוף, מפתחת פלטפורמת תוכנה בשימוש-עצמי המסייעת ליצרני אלקטרוניקה להגדיל תפוקה ורווחים. החברה גייסה עד היום 6 מיליון דולר, כולל סבב הגיוס הנוכחי, ומתעתדת לצרף לוועד המנהל שלה את רוהיט שארמה (Rohit Sharma), שותף ב- True Ventures ומאיר יוקליס, שותף ב- More VC. 

הפלטפורמה של ונטי מתבססת על דאטה שנאספת בקווי הייצור והבדיקות בשילוב עם טכנולוגיית לימוד-מכונה המאפשרת ליצרנים לשפר דרמטית את הזמן הנדרש כדי להגיע לייצור סדרתי, לחסוך בעלויות חומרי הגלם ולהגדיל את תפוקת הקו. השימוש בפלטפורמה אינו מצריך ידע בדאטה סיינס והתובנות קלות להבנה ויישום, כך שניתן לחזות בגידול בפרודוקטיביות תוך מספר שעות מרגע הטמעת הפלטפורמה. 

"כיצרנים בסביבה סופר תחרותית, תמיד נחפש לקצר זמני ייצור ולהעניק ללקוחות שלנו את  התפוקה, האיכות והמחיר הטובים ביותר, וזה בדיוק המקום בו הפלטפורמה של ונטי נכנסת לתמונה" אומר עומר כילף, שותף-מייסד ומנכ"ל אינוויז טכנולוגיות, המפתחת גלאי לידאר (LiDAR) המקנה יכולות נהיגה אוטונומית לרכבים. "הטמעת הפלטפורמה של ונטי הייתה  זריזה וקלה ואפשרה לנו לזהות  כשלים מראש וכך לשפר בצורה ניכרת את מערך התפעול שלנו."

 

 

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית