Logz.io הישראלית מכריזה על גיוס של 23 מיליון דולר

הסבב האחרון מביא את סך גיוסי החברה ליותר מ-120 מיליון דולר כאשר 74 מיליון דולר מהם גויסו ב-18 החודשים האחרונים

מייסדי Logz.io, תומר לוי ואסף יגאל. קרדיט תמונה- Fabiana Kocubey

Logz.io שפיתחה פלטפורמת ניטור וניהול למערכות ענן המבוססת על קוד פתוח הודיעה היום על גיוס של 23 מיליון דולר בהובלת קרן פיטנגו. בסבב הגיוס החדש השתתפו גם General Catalyst שהובילה את הסיבוב האחרון בחברה. סיבוב הגיוס ישמש להמשך הצמיחה של Logz.io ולקידום חזון החברה -  לספק ללקוחות ברחבי העולם את מערכת הניטור הטובה בעולם במטרה לסייע לארגונים לנהל בהצלחה את אפליקציות ושרותי הענן שלהם.

"המשימה שלנו נותרה זהה מיום הקמתנו. אנו פועלים על מנת לאפשר לצוותי הפיתוח להשתמש בכלי קוד פתוח בצורה חדשנית המאפשרת התמודדות עם האתגר החדש של ניתוח נתונים ביעילות ובכל קנה מידה", אמר תומר לוי, מנכ"ל ומייסד  Logz.io. "אנו שמחים לשתף פעולה עם פיטנגו לצד המשקיעים הקיימים שלנו ושמחים שהם חולקים איתנו את חזון החברה".

הפלטפורמה של Logz.io בנויה ממערכות קוד פתוח נפוצות כגון: ELK, Grafana, Jaeger  בשילוב עם מערכות בינה מלאכותית וכלי ניהול מתקדמים.  הפלטפורמה מאפשר התאמה דינמית לצרכי הלקוח,  יכולות לאופטימיזציה וחסכון בעלויות של אחסון הדאטה ומסייעת למהנדסים לזהות תקלות מערכת קריטיות.

בנוסף, החברה מציעה מוצר פופולרי לניהול אבטחת מידע המאפשר לארגונים להגן על תשתיות הענן שלהן. החברה צומחת בקצב מהיר,כאשר ב-2020 הוסיפה החברה מספר שיא לקוחות חדשים וכעת משרתת למעלה מ -800 ארגונים ברחבי העולם, כולל חברות מובילות בתעשייה כמו Dish Networks, Siemens, Unity ו- ZipRecruiter.

על מנת להתמודד עם השפעת ה- COVID-19 ארגונים רבים עוברים לשירותי מחשוב ופעילויות שונות בענן על מנת לאפשר את המעבר הגובר לשירותים דיגיטליים. העסקים השונים והצוותים הטכניים נתקלים במורכבויות חדשות הנובעות מהצורך  לנהל טכנולוגיות אלו בקנה מידה גדול ואינטנסיבי.

פלטפורמת הניטור של Logz.io היא אחת מהמערכות המובילות בעולם בתחומן ומציעה ארבעה מוצרי ליבה: ניהול לוגים, ניטור תשתיות המבוסס על Grafana, ניתוח בעיות ביצועים מבוסס Jaeger , ו-מערכת אבטחת מידע Cloud SIEM מבוססת ELK. מוצרים אלה מוצעים כפלטפורמה המסייעת למהנדסים לנהל, לפתור בעיות ולאבטח את עומסי העבודה בסביבת הענן בצורה יעילה יותר.

סבב המימון האחרון מביא את סך ההון שגויס Logz.io ליותר מ -120 מיליון דולר, מתוכם 74 מיליון דולר גויסו בשנה וחצי האחרונות. ההון העומד לרשות החברה מאפשר את האצת פיתוח המוצרים סביב עולמות ה- AI ו- Machine Learning והמשך ההתרחבות העולמית.

"אנו מאמינים ששגשוגם של עסקים גלובליים נשען בהרבה על הצלחתם הדיגיטלית. כמו כן, אנו חושבים כי הדור החדש של פלטפורמות ה-observability בראשות Logz.io, מהווה גורם מהותי לעסקים כאלה". אמר צחי הלל, שותף ב- Pitango Growth. "אנו מתרשמים מההנהגה של תומר, אסף והצוות, ושמחים להצטרף אליהם למסעם המרתק".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית