ריימנטאל תספק לצבא הגרמני 342 משאיות רכינה

לדברי החברה, הרכבים יעניקו לצבא את היכולת להעביר במהירות כמות עצומה של חומרים, כאשר גרמניה תעמוד בראש כוח המשימה המשותף בעל המוכנות-הגבוהה של נאט"ו בשנת 2023

תמונה: מתוך אתר חברת ריינמטאל (Rheinmetall)

חברת ריינמטאל הגרמנית הודיעה בסוף השבוע שעבר כי החלה במסירה סדרתית של 342 משאיות רכינה למשרד הממשלתי האחראי על צי הרכבים הלא-טקטיים של צבא גרמניה. 69 המשאיות הראשונות כבר הועברו, ומדי שבוע יועברו שמונה משאיות נוספות. החברה ציינה כי על ידי אספקת משאיות ה-TGS 8x4 המצוידות במנוף וו, היא תורמת תרומה חשובה נוספת לחיזוק המוכנות המבצעית של צבא גרמניה. החוזה לחברה, שניתן בסוף 2019, הינו בשווי של עשרות מיליוני אירו, מה שהופך אותו להזמנה היחידה הגדולה ביותר עבור משאיות מסחריות בתולדות החברה. המסירה צפויה להסתיים עד אמצע שנת 2021.

לדברי ריינמטאל, רכבים אלו – הנמצאים – כעת בייצור סדרתי, יעניקו לצבא הגרמני את היכולת להעביר במהירות כמות עצומה של חומרים באמצעות משאיות משלו, כאשר גרמניה תעמוד בראש כוח המשימה המשותף בעל המוכנות הגבוהה של נאט"ו (VJTF) בשנת 2023. מסירת משאיות ה-TGS תרחיב משמעותית את יכולות הלוגיסטיקה של צבא גרמניה בכל הנוגע לטיפול מהיר בחומרים. הרכבים יוצבו בכל רחבי גרמניה, בעיקר יחד עם יחידות לוגיסטיות.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית