דנסו תשתמש בפתרונות האוטומציה החכמה של פורטליקס

ענקית הרכב היפנית בחרה בטכנולוגיה של הסטארט-אפ הישראלי עבור מערכות ADAS ומערכות נהיגה אוטומטיות מתוצרתה

הדמייה של מערכות נהיגה אוטומטיות. קרדיט: DENSO

תאגיד דנסו (DENSO), ספקית מערכות הרכב השניה בגודלה בעולם, בחרה בפלטפורמת Foretify של הסטארטאפ הישראלי פורטליקס על מנת להגביר את בטיחות מוצריה, להפחית את עלויות הפיתוח ולקצר את זמן היציאה לשוק של פתרונות בתחום מערכות עזר מתקדמות לנהג (ADAS) ומערכות נהיגה אוטומטיות מתוצרתה.

פלטפורמת Foretify של פורטליקס מאפשרת הפחתה בעלויות הנובעות מכשל באמצעות זיהוי של באגים, מקרי קיצון, ומשתנים שאינם ידועים, כבר בשלבים מוקדמים של תהליך הפיתוח. הפלטפורמה מצמצמת את היקף קריאות התיקון (recall), כמו גם את עלות הבדיקות, באמצעות פרודוקטיביות הודות לאוטומציה. כמו כן, היא מאפשרת לחסוך בזמן הפריסה של מערכות ADAS ופונקציות נהיגה אוטומטיות באמצעות שיטת הווריפיקציה של פורטליקס.

פורטליקס השיקה לאחרונה פתרון עבור מערכות עזר מתקדמות לנהג ופונקציות נהיגה בכביש מהיר, המספק ספריית תרחישים מקיפה, חבילת בדיקות ותכנית ווריפיקציה, המסייעות להטמעה בטוחה של פונקציות נהיגה אוטומטיות עכשוויות ומהדור הבא.

"דנסו רואה באיכות ובבטיחות של מוצריה בתחום ה-ADAS והרכב האוטונומי את החשיבות הגדולה ביותר", אמר טאסוקו האיאקאווה, מנהל DENSO AUTOMOTIVE גרמניה. "בעקבות פיילוט מוצלח מוקדם יותר השנה, דנסו גרמניה החליטה לשתף פעולה עם פורטליקס ולהשתמש בפלטפורמת Foretify™  במספר פתרונות ADAS. אנו רואים בפלטפורמת הבדיקות החכמה של פורטליקס פוטנציאל שיאפשר לדנסו להבטיח לשמור על בטיחות, תוך כדי המעבר שאנו עושים ממערכות ADAS לפתרונות נהיגה מתקדמים".

"זו זכות וכבוד לעבוד עם תאגיד דנסו, המוביל במערכות נהיגה מתקדמות. אנו חולקים חזון משותף על החשיבות של בטיחות ואיכות ללא פשרות. אנו מצפים לעבודה המשותפת יחד״, אמר זיו בנימיני, מנכ"ל ומייסד שותף ב-Foretellix.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית