ורביט מגייסת 60 מיליון דולר

תשעה חודשים בלבד לאחר הגיוס האחרון, מודיעה ורביט על סבב גיוס שלישי בהובלת קרן הון הסיכון האמריקאית Sapphire Ventures

ורביט מגייסת 60 מיליון דולר

תום ליבנה. צילום: שלומי יוסף

הדיגיטציה המואצת שהעולם חווה בחודשים האחרונים הובילה לצמיחה מהירה של ורביט (Verbit), וזו רושמת עליה של כ - 400% בקצב ההכנסות מאז השנה שעברה. את הסבב הנוכחי מובילה קרן ההון סיכון האמריקאית סאפאייר ונצ'רס והשתתפו בו המשקיעות הקיימות בחברה, ורטקס ונצ'רס, הקרן האמריקאית סטרייפ, כללטק, ISF והקרן הגרמנית HV ונצ'רס, בנוסף, לשורת המשקיעים המכובדת הצטרפה המשקיעה החדשה ורטקס צמיחה.

בינואר האחרון הכריזה ורביט על סבב גיוס (B) בסך 31 מיליון דולר. הצעד הנוכחי הביא את סך גיוסי החברה לסכום של למעלה מ-100 מיליון דולר. הגיוס הנוכחי ישמש את ורביט להרחבת יכולותיה הטכנולוגיות בורטיקלים חדשים, להגדלת כמות העובדים של החברה, להתרחבות לשווקים בינלאומיים נוספים והגדלת מספר השפות בהן תומכת הפלטפורמה.

סבב גיוס זה ממשיך את התפתחות החברה בשנה החולפת, במהלכה הציגה פתרונות מתקדמים לעולם המשפט ותמכה באוניברסיטאות ברחבי ארה"ב במעבר לשיעורים און ליין, באמצעות פלטפורמות רבות דוגמת זום.

תום ליבנה, מנכ"ל ומייסד החברה אומר כי "המעבר המאסיבי של העולם העסקי, האקדמיה, המדיה ואפילו המשפט לדיגיטל בעקבות משבר הקורונה העולמי, הביא לקדמת הבמה פתרונות טכנולוגים רבים המקלים על חייהם של המשתמשים ובניהם תמלול וכתוביות" הוא מוסיף ואומר "אני מברך על שיתוף הפעולה עם ג'אי וסאפאייר, התמיכה הזו היא הצבעת אמון אדירה בערך ובפוטנציאל של ורביט להוביל את השוק בענף התמלול, שערכו מוערך בכ-30 מיליארד דולר."

ג'אי דאס, מייסד ונשיא Sapphire Ventures, המצטרף לדירקטוריון החברה, אומר  כי "ורביט משלבת במוצר שלה את המהירות והעלות הנמוכה יחסית של טכנולוגיית בינה מלאכותית (AI) מתקדמת, יחד עם מתמללים מקצועיים, ובכך מאפשרת תמלול באיכות הגבוהה ביותר ונגישות לקבצי וידאו, דבר המהווה פתרון לאתגר גדול עבור חברות וארגונים רבים. אין שמחים מאיתנו לעבוד יחד עם תום והצוות המעולה של ורביט".

אולי יעניין אותך גם