ControlUp משלימה סבב גיוס של 27 מיליון דולר

באמצעות ControlUp יכולים ארגונים לאתר בזמן אמת תקלות או בעיות ביצועים

ControlUp משלימה סבב גיוס של 27 מיליון דולר

עובדי החברה. קרדיט: David Lev

קונטרולאפ הישראלית (ControlUp), מפתחת טכנולוגיה לניהול מערכות המחשוב בארגונים, הודיעה על השלמת סבב גיוס בהיקף של 27 מיליון דולר, בהובלת הקרנות JVP ו- K1 Investment Management. סבב הגיוס הנוכחי מביא את סך גיוסי החברה לכ-40 מיליון דולר כאשר JVP היא המשקיעה הגדולה ביותר בחברה.

 "המגזר העסקי עבר טלטלות בשנה האחרונה. מארגונים פיננסים דרך מוסדות בריאות, חינוך וממשל, המטרה המשותפת בכל הארגונים הייתה לשמור על שגרת העבודה", אומר אסף גנות, מייסד ומנכ"ל החברה. ״ControlUp פועלת עבור ארגונים ברחבי העולם בהם חברות ענק המחוייבות בתחזוקה יעילה של מערכות המחשוב הגדולות והמורכבות ביותר."

הגיוס ישמש את החברה בהרחבת יכולות הפלטפורמה והנוכחות בשוק תוך התמקדות בייעול חווית המשתמש מול הביקושים הגדולים לפתרונות לעבודה מהבית. קונטרולאפ, שהוקמה ע"י אסף גנות ויוני אביטל, תומכת כיום ביותר מ 1200 ארגונים בהם: אמריקן אקספרס, Sprint, ורייזון, T-Mobile ויותר מ 50 חברות הנמנות ברשימת חברות ה Fortune 100. 

 "קונטרולאפ מובילה את הדור הבא של אוטומציית הביצועים של מערכות המידע, המבוזרות בין המשרד לבין נקודות הקצה, שלעיתים נמצאות בבית או במקומות שונים, ונותנת תמונה מלאה לארגון על ביצועי הרשת שלו",  אומר אראל מרגלית מייסד ויו"ר JVP. 

"באמצעות בינה מלאכותית החברה מאפשרת לרשת ללמוד את הביצועים הטובים ביותר ברשתות מקבילות ולשפר ביצועים בזמן אמת. אנחנו גאים בשותפות שלנו עם אסף גנות ויוני אביטל, יזמים שבנו חברה משמעותית, הביאו את המצוינות הישראלית לקדמת הבמה העולמית ובנו חברה גלובלית מובילה".

באמצעות ControlUp יכולים ארגונים לאתר בזמן אמת תקלות או בעיות ביצועים וגם לפתור את התקלות מתוך מגוון פתרונות מוכנים מראש, מאותה המערכת. כך קל יותר לתמוך במשתמשי הקצה, לזהות בעיות ועומסים הנוצרים על גבי התשתית ולמצוא את מקור הבעיה במהירות על מנת לספק לה מענה.

 
 

אולי יעניין אותך גם