MS TECH תספק מערכת זיהוי חומר נפץ לאפריקה

החברה חתמה על עסקה של התקנת מערכת DUOSCAN, שמגלה ומזהה של חומרי נפץ וחומרים נרקוטיים, עם חברת תעופה אפריקנית. החברה: איום חומרי נפץ בענף התעופה מצוי בסימן עלייה נוכח היעדר יציבות גיאופוליטית

צילום: חברת MS Tech

חברת MS TECH השלימה עסקה נוספת של התקנת מערכת הגילוי והזיהוי שלה, DUOSCAN, עם חברת תעופה גדולה באפריקה. מערכות הגילוי והזיהוי של החברה משפרות את רמות הביטחון בנמלי תעופה, בחברות תעופה, במטעני אוויר ובאתרים נוספים.

החברה הודיעה כי מערכת DUOSCAN מגלה ומזהה תוך שניות ספורות כמויות, אפילו זעירות, של חומרי נפץ (בכללם מאולתרים), וחומרים נרקוטיים. המערכת פועלת על סוללות נטענות או באמצעות חשמל.

מנכ"ל MS TECH, דורון שלום, אומר כי איום חומרי נפץ בענף התעופה מצוי בסימן עליה נוכח היעדר היציבות  הגיאופוליטית, לה תורמת גם מגפת הקורונה. מאז פרצה המגיפה חל גידול בתנועת מטעני האוויר ולכן חברות תעופה, נמלי תעופה וחברות מטענים מתמודדות עם מספרים עצומים של חבילות, קופסאות ומעטפות וכן עם עובדים וכלי רכב היוצאים ובאים לאזורי מטענים.

החברה מפתחת ומייצרת מערכות גילוי וזיהוי מבוססות ננו-טכנולוגיה. מלבד DUOSCAN, מוצרי הדגל הנוספים שלה הם EXPLOSCAN ו-LIQUISCAN, שמגלה חומרי נפץ נוזליים. כל המערכות מתאימות להקרנת מטענים וחבילות בנמלי תעופה, תחבורה, מתקנים מאוימים, תשתיות, מתקני צבא והגנת גבולות ושירותי מכס.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית