הגנה בסייבר על זיכרון השואה

"יד ושם" תטמיע פתרון אבטחת מידע של חברת טרנד מיקרו ע"י טלדור תקשורת מקבוצת טלדור

הגנה בסייבר על זיכרון השואה

רמי אוסטר. צילום: יד ושם

מדובר בפתרון הוליסטי של חברת טרנד מיקרו הכולל החלפת סימנטק מקצה לקצה, שאופיין והוטמע ע"י טלדור תקשורת מקבוצת טלדור. מטרת הפתרון לספק לרשות הזיכרון לשואה ולגבורה – "יד ושם" - יכולות הגנה מתקדמות, הכוללות מענה טכנולוגי חדשני לאיומי Zero Day, זיהוי התקפות מתקדמותransom ware APT  וביצוע אכיפה

רשות הזיכרון לשואה ולגבורה - "יד ושם" - תטמיע פתרון הגנה הכולל מנועי הגנה מתקדמים המשלבים "למידה חישובית" וניטור התנהגותי, פרי שיתוף פעולה של קבוצת טלדור עם חברת טרנד מיקרו. הפתרון ההוליסטי של טרנד מיקרו, שאופיין ע"י טלדור תקשורת מקבוצת טלדור יספק ל"יד ושם" יכולות הגנה מתקדמות מקצה לקצה, לרבות יכולת זיהוי וחסימה מוקדמת לאיומים והתקפות. 
 
הפתרון מלווה את הלקוח כבר בסביבת המייל - טרם הגעת המייל לאירגון הוא נבחן וממודר בעזרת מנועי הגנה רבים, וממשיך גם לסביבת השרתים (Data Center) , כאשר הוא מוגן על ידי מערכת Deep Security שכוללת יכולת הגנה מתקדמות שלAnti-Malware -, רכיב המבוסס על טכנולוגיית XGen לזיהוי וחסימה של איומים מתקדמים. הרכיב מאפשר שימוש בטכנולוגיות Reputation Web/File -  מנועי הגנה המשלבים בינה מלאכותית.  בנוסף, קיים חיבור למערכת Sandbox ארגונית שמנתחת את התקיפה ומחזירה מענה. מערכת זו מאפשרת בחינת ההתקפה אל מול מאגר הדאטה של טרנד מיקרו ומבצע אכיפה מדויקת וממוקדת.
 
רון אלחדיף - מנהל תחום משרדי ממשלה ומוסדות - SSP TREND MICRO בטלדור תקשורת מוסר כי: "רמת הידע והניסיון שקיימת בקבוצת טלדור, בשילוב עם הפתרונות הבינלאומיים של טרנד מיקרו, יספקו ל"יד ושם" אבטחה ברמה גבוהה, כולל הבנה בזמן אמת של כל ניסיון פגיעה במערכות, ובכל רגע נתון יכולות התמודדות עם איומים קשים. אנו שמחים ונרגשים לסייע באמצעות פתרון מתקדם זה לעבודתו החשובה והמסורה של "יד ושם" לעם היהודי בארץ ובתפוצות, ולהגן על הנכס החשוב לנו ביותר – זיכרון המאורעות והגבורה".

רמי אוסטר - מנהל טכנולוגיות CTO ב"יד ושם" מוסר כי: "השיח אודות השואה התרחב מאוד בשנים האחרונות בכל הקשור לשימור הידע והמידע למען זיכרון השואה והנחלתו. זהו נושא חשוב ביותר ולצערנו הוא נשוא לתקיפות ויש חשיבות עליונה בהגנה עליו. מסיבה זו אנו שמחים שבחרנו בפתרון של טרנד ומיקרו ובשותפות של טלדור תקשורת בתכנון והטמעת הפתרון. מדובר בפתרון חדשני אשר יסייע ל"יד ושם" בהגנה בפני מתקפות, ואף במניעתן בזכות טכנולוגיות מתקדמות ופורצות דרך".

אולי יעניין אותך גם

An F-15C Eagle assigned to the 493rd Fighter Squadron takes off in support of exercise Point Blank 20-1 at Royal Air Force Lakenheath, England, Jan. 30, 2020. Point Blank is a bilateral exercise that enhances professional relationships and improves overall coordination with allies and partner militaries. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Mikayla Whiteley)

 

בית הנבחרים של ארה"ב אישר תקציב ההגנה לשנה הקרובה

אישור התקציב מאפשר לפנטגון להתחיל ברכש עשרות מערכות נשק חדשות