כתב אישום: תושב עכו ביצע עבירות מין בקטינות באמצעות ווטסאפ ואינסטגרם

במהלך החודשים האחרונים, נהג הנאשם לשלוח ולהקרין לקטינות סרטים פורנוגרפיים וכן סרטונים, בהם הוא נראה מקיים יחסי מין עם נשים

צילום: משטרת ישראל

פרקליטות מחוז צפון הגישה לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד מועתז חסארמה, בן 32, תושב עכו, בגין ביצוע שורת עבירות של מעשים מגונים בנסיבות אינוס, ניסיון לגרם מעשה מגונה בנסיבות אינוס, הטרדה מינית ואיומים בארבע קטינות בגילאים בין 14-12, באמצעות יישומים "ווטסאפ" ו"אינסטגראם".

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אוהד כהן מפרקליטות מחוז הצפון, במהלך החודשים האחרונים, נהג הנאשם לשלוח ולהקרין לקטינות סרטים פורנוגרפיים וכן סרטונים, בהם הוא נראה מקיים יחסי מין עם נשים. כמו כן, נהג הנאשם אף לבצע מעשים מגונים בפניהן בשיחות לייב. בנוסף, קיים הנאשם עם הקטינות שיחות הכוללות הצעות ותכנים מיניים בוטים, גם לאחר שהקטינות לא שיתפו עמו פעולה. במסגרת זו, אף ביקש הנאשם מחלק מהקטינות כי יתפשטו בפניו ויגעו בגופן

הנאשם  פעל  בעשרות המקרים המיוחסים לו באמצעות יישומון ה"אינסטגרם" וה"ווטסאפ", יצר מספר רב של פרופילים, בין היתר, לצורך יצירת קשר עם קטינות, שיחות לייב עימן ושליחת תמונות וסרטונים.

מבקשת המעצר עולה, כי הנאשם יזם עם הקטינות מפגש בעפולה. לאחר שנודע למשטרה (מחלקת סייבר בימ"ר צפון) על קיומו המתוכנן של מפגש זה וכי הנאשם עתיד להגיע למקום המפגש מביתו בעכו, המתינו בלשים לנאשם בסמוך למקום המפגש המיועד ועצרו אותו בטרם הספיק להיפגש עם הקטינות.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית