קוואלקום מכריזה על השקעות לאימוץ טכנולוגיות 5G

באמצעות קרן ה-5G שייסדה, תשקיע ענקית הטכנולוגיות האלחוטיות בארבע חברות, בכללן Cellwize הישראלית. עד כה, השקיעה קוואלקום למעלה מ-170 מיליון דולר לתמיכה ב-G5

קרדיט תמונה: BIGSTOCK/Copyright: Listock

חברת Qualcomm Ventures האמריקנית, מובילה עולמית בתחום הטכנולוגיות האלחוטיות, הודיעה על השקעות חדשות בארבע חברות כדי לקדם חדשנות ולהאיץ את אימוץ טכנולוגיות ה-5G, באמצעות קרן ה-5G שייסדה. החברות שיזכו להשקעה הן Cellwize הישראלית, העוסקת בפיתוח פלטפורמת תוכנה לאוטומציית רשת סלולרית; חברת Celona, המספקת פלטפורמת 5G לארגונים; חברת Azion, ספקית פתרונות פלטפורמת מחשוב קצה; ו-Pensando Systems, המפתחת מודל חדש לשירותי קצה של מחשוב ארגוני ומחשוב ענן. עד כה, השקיעה קוואלקום למעלה מ-170 מיליון דולר כדי לתמיכה בטכנולוגיות 5G ולעידוד שימוש בהן.

״קוואלקום מובילה את העולם לעידן ה-5G ויוצרת סביבה של טכנולוגיות שיובילו לעידן חדש של תקשורת. אנו מחויבים לתמוך בחברות עם החזון לממש את ההשפעה הפוטנציאלית של 5G על תעשיית התקשורת, ואת יכולתה לעצב מחדש תעשיות נוספות," אמר קווין לי, סגן נשיא בכיר בחברה.

"קוואלקום הינה מובילה בתעשייה ובהנהגת המחקר והפיתוח של טכנולוגיות שהופכות את העולם המחובר ל-5G למציאות מסחרית," אמר אופיר זמר, מנכ"ל Cellwize. "אנו נרגשים מאוד לעבוד יחד על המשימה החשובה והמשפיעה הזו, ולשתף פעולה בהאצת 5G".

"המטרה של קרן ה-5G של החברה היא להאיץ את החדשנות בתחום, ולהניע את אימוץ הטכנולוגיות הללו בתעשיות נוספות. מלבד השקעת הון, החברה מספקת ליזמים גישה למומחיות ולקשרים שלה, ומסייעת להם עסקית. מאז הקמתה בשנת 2000 של Qualcomm Ventures, זרוע ההשקעות האסטרטגיות של קוואלקום טכנולוגיות, היא השקיעה למעלה מ-1.5 מיליארד דולר בחברות סטארט-אפ מובילות.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית