זיג זאואר תספק כוונות רובה TANGO6T לצבא ארה"ב

משרד ההגנה האמריקני בחר בכוונת זו ככוונת צפייה ישירה (DVO – Direct View Optic) לצורך שיפור ביצועי המחלקה, בחוזה המוערך ביותר מ-77 מיליון דולרים

ה- TANGO6T, מתוך אתר חברת Sig Sauer

חברת זיג זאואר הודיעה השבוע כי משרד ההגנה האמריקני בחר בכוונת הרובה TANGO6T מתוצרתה ככוונת צפייה ישירה (DVO – Direct View Optic) לצורך שיפור ביצועי המחלקה. החוזה מוערך ביותר מ-77 מיליון דולרים. לדברי החברה, בשונה מאופטיקה שאינה מגדילה, או בהגדלה-קבועה מהדור הישן, ה-TANGO6T הנה כוונת רובה בהגדלה משתנה של 1-6Xֿ וכזו היא מאפשרת לחייל לעסוק גם הן ביעדים קרובים והן ביעדים בטווחים רחוקים.

חוזה זה מטעם משרד ההגנה האמריקאי הנו החוזה השלישי עבור כוונת TANGO6T. החוזים הקודמים היו עבור רובה הקליעה המחלקתי (SDMR) ועבור הכוונת המחלקתית של פיקוד המבצעים המיוחדים של צבא ארה"ב. כוונת ה-TANGO6T נמצאת כיום בשימוש עם מחלקות הקליעה והכוחות המיוחדים של הצבא האמריקני.

"לאחר בדיקות קפדניות ומחמירות, שם התמודדנו עם מיטב הכוחות בתעשייה, אנו גאים לאשר שצבא ארה"ב בחר את כוונת TANGO6T שלנו ככוונת לצפייה ישירה", אמר רון כהן הישראלי, נשיא ומנכ"ל זיג זאואר. "זוהי זכייה שלישית עבור ה-TANGO6T, מכיוון שכוונת הרובה ממשיכה להוכיח שהוא עומדת בבדיקות הצבאיות הקפדניות האמריקאיות והיא נבחרה לשימוש עם חיילינו. ההתרחבות הנוספת של כוונות הרובה לרובי M4A1 של צבא ארה"ב היא הישג מרגש עבור האלקטרואופטיקה של זיג זאואר והוכחה נוספת לכך ש-TANGO6T היא העתיד".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית