ליאור אשכול מונתה לתפקיד מנכ"לית חברת וולט ישראל

אשכול תחליף בתפקיד את אמרי גלאי, שכיהן כמנכ"ל החברה מאז החלה פעילותה בישראל ב2018, וכעת ממונה לתפקיד ניהולי באירופה
 

ליאור אשכול, מנכ״לית וולט ישראל. (צילום: אסף קרלה)

חברת המשלוחים וולט מודיעה על מינויה של ליאור אשכול לתפקיד מנכ"לית החברה בישראל. אשכול, בת 34 מתל אביב נכנסת לתפקיד לאחר שורת תפקידים בכירים בחברות ישראליות ובינלאומיות.  אשכול, שגדלה ברמת השרון ושירתה כקצינה בחטיבת המחקר בחיל המודיעין, היא בעלת תואר ראשון בהנדסה תעשייה וניהול מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת הרווארד.

אשכול עבדה בחברת Procter&Gamble כמנהלת מותג, שם הובילה פרויקטים שונים אשר זכו להצלחה רבה וליישום בינלאומי בארה"ב ובאירופה. בהמשך עברה לבוסטון שם סיימה בהצלחה את לימודי ה- MBA בהרווארד, כשאת תקופת ההתמחות ביצעה בחברת אמאזון בסיאטל. לאחר הלימודים עברה לניו יורק והחלה את תפקידה במטה חברת WeWork. במהלך כהונתה ניהלה את אסטרטגיית החברה אל מול השוק התאגידי, יזמה ופיתחה מוצרים ושירותים חדשים שהפכו להיות חלק ניכר מהכנסות החברה.
 
אשכול מחליפה בתפקידה את אמרי גלאי, מי שכיהן בתפקיד מרגע תחילתה של הפעילות בישראל וכעת קודם לתפקיד ניהולי אירופה, ויהיה אחראי על פעילות החברה בכ10 מדינות. ליאור אשכול, מנכ"לית וולט ישראל: "אני נרגשת להיכנס לתפקיד משמעותי זה בתקופה המורכבת שאנו נמצאים בה. אני מצטרפת לצוות של אנשים מוכשרים שהביאו לישראל שירות ייחודי, יעיל ובסטנדרט בינלאומי. אין ספק שמדובר באחריות גדולה ואפעל להמשיך לספק חווית שירות ממוקדת לקוח עבור כלל השותפים שלנו, בייחוד בימים לא פשוטים אלו״.
 
חברת Wolt הוקמה ב2014 בהלסינקי, פינלנד, ומאז התרחבה ליותר מ20 ערים מרכזיות בעולם. עד היום מרכז פעילותה של וולט ישראל היה בתל אביב-רמת גן-גבעתיים, הרצליה-כפר שמריהו, רמת השרון, כפר סבא, רעננה, הוד השרון, חולון, ראשון לציון, פתח תקווה, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה, יהוד, בת ים ונתניה. וולט החלה את פעילותה בת"א עם 26 מסעדות וכיום פועלת עם למעלה מ1500 בתי עסק.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית