ריימנטאל תספק כוונות הדמיה תרמית לרק"מים של צבא גרמניה

החברה תצייד את רכבי לחימת החי"ר "מארדר" של הצבא בכוונות הדמייה תרמית מתקדמות Saphir 2.6 MK מתוצרתה

ריימנטאל תספק כוונות הדמיה תרמית לרק"מים של צבא גרמניה

By Sonaz - Own work, CC BY-SA 2.0 de, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=851723

החברה הגרמנית ריימנטאל הודיעה היום כי צבא גרמניה העניק לה חוזה נוסף בשווי 27 מיליון יורו שמטרתו להאריך את חיי השירות של רכב לחימת החי"ר Marder. בבמסגרת חוזה זה תצייד החברה רכבים אלו בכוונות הדמייה תרמית מתקדמות Saphir 2.6 MK מתוצרתה שיחליפו את הכוונות שנמצאות כרגע בשירות הצבא הגרמני. בסך הכל יסופקו 260 מערכות בשנים 2022-2023. 

כוונת Saphir 2.6 MK פותחה במיוחד עבור רכב ה-"מארדר". צבא גרמניה וצבאות אחרים כבר משתמשים בטכנולוגייה זו בקנה מידה גדול, כך שניתן להשתמש בה בקרוב גם ב-"מארדר". בהודעתה, החברה מדגישה כי הדור האחרון של הכוונת ישפר משמעותית את טווח התצפית ואת יכולות הסיור באופן בלתי פוסק. יכולות אלו קשורות לרזולוציה הגדולה יותר של הגלאי ולטכנולוגיית התצוגה החדישה ביותר.

הודות לתוכנת עיבוד תמונה מתקדמת ממשפחת "ספיר", מובטחים כעת ביצועים מלאים של הרכיבים בכל תנאי ההפעלה. בשילוב מערכת הטילים המונחים  קלת-המשקל ורבת-הביצועים MELLS ומכשיר ראיית הלילה החדש של נהג ה-"מארדר", טכנולוגיה חדשנית זו תביא ליתרונות טקטיים משמעותיים עבור כוחות פרוסים, הן ביום והן בלילה.

יחידות חי"ר ממוכנות גרמניות ימשיכו להשתמש ב-"מארדר" עוד מספר שנים. צבאותיהם של מספר מדינות אחרות ממשיכים על רכב לחימת חי"ר איתן ומוכח-קרב זה. גם עבור משתמשים אלה, כוונת ה-"ספיר" 2.6 MK היא מרכיב חשוב בשמירה על מוכנות הלחימה של הרכב.
 

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל