פתרון זול לזיהוי פנים בהתקני IOT 

חברת NXP משיקה בקר ייעודי לעולם הזיהוי הביומטרי. "מכשירים המשלבים את יכולות זיהוי הפנים יכולים לכלול דלתות, מנעולים, שירותים, מעליות, דלתות מוסך ומערכות אבטחה", אומרים בחברה

bigstock

המהפיכה הביומטרית תופסת תאוצה כאשר פתרונות זיהוי פנים הופכים להיות סטנדרט כאמצעי אימות זהות וכן כאמצעי לאיתור אנשים בעולם ביטחון הפנים. לאחרונה, השיקה חברת NXP מיקרו-בקר חדש בעלות שימוש כוללת של כ-10 דולרים המותאם להתקני IOT שמטרתם לעשות זיהוי פנים. 

"הפתרון החדש של NXP EdgeReady IoT, מספק את ה- i.MX RT106F מיקרו בקר מוצלב ורישיון לתוכנת זיהוי פנים המבוססת על בינה מלאכותית ולמידת מכונה. יחד, הם מאפשרים ביומטריית פנים עם בדיקת חיוניות (liveness detection) באמצעות מצלמות אינפרא אדום או RGB עם זיכרונות פלאש ו- SDRAM, בעלות כוללת מתחת ל -10 דולר", כותבים בהודעה. 

"התכונות של פתרון EdgeReady IoT כוללות איתור חיוניות ללא צורך באור מיוחד מובנה או מצלמת ToF באמצעות שילוב של אינפרא אדום ואור נראה לעין. בדיקת חיוניות אורכת כ500 אלפיות השנייה. הנתונים הביומטריים אינם נשלחים לענן, אלא נותרים במכשיר הקצה, מה שיכול לסייע בטיפול בפרטיות ובדאגות רגולטוריות."

ניתן לרשום נתוני ביומטריה גם למכשירי IoT מרחוק מיישום בסמארטפון או מחשב אישי, כדי להגביר את הנוחות בבקרת הגישה. "NXP ממליצה על הפיתרון ליישום אימות ביומטרי להפעלת מכונות מאובטחות, ציוד ונקודות גישה לבתי מלון, מתקנים ציבוריים ובתים. מכשירים המשלבים את יכולות זיהוי הפנים יכולים לכלול דלתות, מנעולים, שירותים, מעליות, דלתות מוסך ומערכות אבטחה." 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית