גבי בנד ימונה למנכ"ל וריפון ישראל

 דן סופר יתמנה למנכ"ל השווקים הישירים של וריפון העולמית וגבי בנד יקודם לתפקיד מנכ"ל וריפון ישראל תחת ניהולו

צילום: וריפון ישראל

חברת וריפון, המספקת פתרונות בתחום מערכות תשלום אלקטרוניות מאובטחות, מודיעה על מינויים בכירים בהנהלתה. גבי בנד, שהיה מנכ"ל החטיבה המסחרית, ימונה למנכ"ל וריפון ישראל. דן סופר, המכהן כבר כ-7 שנים בתפקיד המנכ"ל בישראל ואשר כיהן בשורת תפקידים בינלאומיים בכירים בוריפון העולמית בשנים האחרונות בנוסף לתפקידו כמנכ"ל, קודם למנכ"ל השווקים הישירים של וריפון העולמית אשר כוללים גם את ישראל.

גבי בנד הצטרף ל-א.ח.יישומים ב-2004 ולאחר רכישתה על ידי וריפון ב-2008, מילא שורה של תפקידי ניהול במחלקת הפרויקטים, הרכש, ההתקנות, והמכירות. בנוסף, כיהן כסמנכ"ל המכירות ובשנים האחרונות כיהן כמנכ״ל החטיבות המסחרית והקמעונאית של וריפון ישראל.

המינויים מתבצעים בתקופה של שינויים משמעותיים בשוק האשראי בישראל. בין ההזדמנויות לצמיחה העומדות בפני החברה כעת נמצאים יישום תקן התשלום EMV בכלל מערכות התשלום בישראל, התאמה וחינוך השוק לשיטות תשלום סלולריות באמצעות אפליקציות, כניסה לתחום המזון ופיתוח מערכות חדשות בהתאם לצרכי עולם התשלומים המתפתח.

גבי בנד: "אני שמח על הזכות להתקדם בחברה שבה צמחתי. האתגרים וההזדמנויות העומדים בפנינו נוגעים באופן ישיר לכל צרכן ובעל עסק במדינה ואני משוכנע כי אמשיך להוביל את החברה לצמיחה ולהובלת השוק תוך מתן מענה לצרכי השוק המשתנים".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית