מוטורולה סולושנס משיקה דור חדש של מכשירי קשר

המכשיר מתאפיין בשמע צלול וברור גם בסיטואציות רועשות מאוד, ומשתמש בטכנולוגיית מיקרופון חכמה בכדי לסנן רעשי רקע עם עוצמת שמע מקסימלית. כמו כן, ניתן לשלוט עליו באמצעות אפליקציה ייעודית לסמארטפון

ה-ה-MXP600, צילום מסך מתוך ערוץ היו-טיוב של מוטורולה סולושנס

מוטורולה סולושנס משיקה בישראל דור חדש של מכשירי קשר למשימות קריטיות, ה-MXP600, במטרה לענות על הצרכים המשתנים של ענפי התחבורה והלוגיסטיקה. המכשיר החדש משלב את היכולות של תקשורת קולית למשימות קריטיות עם יכולות ממשק מתקדמות למכשירים אחרים.

המכשיר מתאפיין בשמע צלול וברור גם בסיטואציות רועשות מאוד, ומשתמש בטכנולוגיית מיקרופון חכמה בכדי לסנן רעשי רקע עם עוצמת שמע מקסימלית הגבוהה פי ארבעה מסמארטפון רגיל.  בתנאי רוח חזקה, המכשיר משתמש באופן אוטומטי ברמקול כמיקרופון נוסף לטובת הפחתת רעש מיטבית. כאשר מכשירי קשר מרובים נמצאים בסביבה הקרובה, הוא מסוגל לבטל באופן אוטומטי רעשי  הד ופידבק.

כמו כן, אפליקציה ייעודית לסמארטפון מאפשר שימושיות גמישה ושליטה על מכשיר הרדיו. כך, למשל, ניתן לגלול בין קבוצות שיחה ולשלוח הודעות מאובטחות - בנוסף לתקשורת רדיו דיסקרטית. אפליקציית M-RadioControl החדשה מספקת דרך לסמארטפונים לעבוד לצד מכשיר הקשר. טכנולוגית בלוטות' 5.0 מספקת חיבור אלחוטי ומאובטח בין מכשירי רדיו, סמארטפונים ומכשירים אחרים.

"אנחנו מבינים שעובדים בתחום התחבורה ימשיכו להשתמש במכשיר הקשר שלהם לתקשורת מיידית ובקבוצות קשר לעוד זמן רב. אך ישנם זמנים בהם הם יזדקקו להתממשק עם מכשירים אחרים שהם נושאים. הם צריכים להתחבר לסמארטפונים, מצלמות גוף ומכשירים אחרים מבלי להתפשר על האבטחה או האמינות של תקשורת הרדיו שלהם". אמר אברהם בן דוד (בנד"א), מנכ"ל מוטורולה סולושנס ישראל. "במקום להשתמש במספר מכשירים בו זמנית, הם יכולים לתפעל את המכשיר שמרגיש הכי טבעי ואינטואיטיבי בסיטואציה בה הם נמצאים. לדוגמא, אם עובד בשדה תעופה לוחץ על כפתור החירום של הרדיו במצב מסוכן, הרדיו יוכל בעתיד להפעיל אוטומטית את מצלמת הגוף ולשתף את הוידאו מהמצלמה עם עמיתיו לעבודה. המטרה היא לפשט את העבודה אך עם זאת לשדרג תכונות תקשורת נחוצות למשימות קריטיות".

 

 

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית