שי נוני מונה לסגן נשיא בקומוולט העולמית

שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל ומנהל אזורי ישראל ואפריקה, מונה לסגן נשיא לתחום Metallic באזור EMEA.
 

שי נוני. צילום: ניב קנטור

שי נוני (50), מונה לסגן נשיא תחום Metallic באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בחברת קומוולט (Commvault), מובילה עולמית לניהול והגנת נתונים בענן, בסביבות מקומיות ובסביבות היברידיות. במסגרת תפקידו יהיה נוני אחראי על הקמת הפעילות והובלת אסטרטגיית המכירה והשיווק של פתרון Metallic החדש, וכן על צמיחה וקידום של כל תחום ה- SaaS (תוכנה כשירות) בחברה. Metallic הוא פתרון הגנת נתונים מבוסס SaaS שמציע ניהול נתונים מאובטח, סקלבילי, בעל יכולת תאימות, וחסכוני. 

לנוני מעל 20 שנות ניסיון בהקמה וניהול צוותי מכירה וטכנולוגיה, והחדרת טכנולוגיות חדשות לשוק העסקי והטכנולוגי. הוא הקים את הסניף הישראלי של קומוולט ושימש כמנכ"ל משנת 2012. כשנה לאחר מכן מונה למנהל אזורי ישראל ואפריקה ולאורך השנים זכה יחד עם הצוות הישראלי ואזור אפריקה ב-5 פרסי הצטיינות בקומוולט. בתפקידיו הקודמים כיהן כמנכ"ל דאטה דומיין, ישראל ואפריקה; וכמנהל תחום ב- NetApp ישראל, טורקיה, יוון וקפריסין. נוני בוגר תואר במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו.

מרקו פאניצ'י, מנכ"ל אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בקומוולט מסר: "כהוכחה לכך שאנחנו שמים כעת את הפתרון החדש שלנו, Metallic, בראש סדר העדיפויות, גיבשנו צוות עם כמה מהכישרונות הטובים ביותר בתעשייה כדי לתמוך במיזם. מינויו של שי נוני לסגן נשיא תחום Metallic הוא חלק חשוב במאמצים שלנו. נוני יוביל את צוות המכירות הייעודי ואת הצוות הטכני של אזור EMEA ואנחנו נרגשים מאוד להתחיל את המסע הזה יחד."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית