מצטרפות חדשות למרכז החדשנות של Visa בתל אביב

"מה שמייחד את הגישה של Visa לחדשנות היא ההתמקדות שלנו בשיתופי פעולה עם לקוחות ושותפים טכנולוגיים", אומר שחר פרידמן, מנהל מרכז החדשנות של Visa בישראל

מצטרפות חדשות למרכז החדשנות של Visa בתל אביב

באדיבות ויזה ישראל

מרכז החדשנות של Visa בתל אביב הודיע על הצטרפותן של שלוש חברות חדשות לפעילותה המאפשרת עבודה שיתופית עם תעשיית המפתחים והסטארט-אפים, מפתחי הדור הבא של פתרונות התשלום. שחר פרידמן, מנהל מרכז החדשנות של Visa בישראל אמר: ״אנו שואפים כל העת לחבר בין חברות הפינטק הצעירות לאלפי הלקוחות ובתי העסק השותפים לנו ברחבי העולם שמחפשים הן פתרונות לאתגרים שלהם והן דרכים חדשות לבדל עצמם בסביבה תחרותית.

"מה שמייחד את הגישה של Visa לחדשנות היא ההתמקדות שלנו בשיתופי פעולה עם לקוחות ושותפים טכנולוגיים, על מנת לספק פתרונות דיגיטליים לבעיות ולצרכים האמיתיים שעמם מתמודדים הצרכנים ובתי העסק." חלק מהחברות שכבר נכללו בפעילותו של המרכז אשר נפתח בתל אביב לפני שנתיים וחצי כבר השתלבו במערכות התשלומים בעולם, בין היתר באמצעות שיתופי פעולה אסטרטגיים עם בנקים, עם מוסדות הפיננסיים ויוזמות החדשנות הרבות של Visa.

GoGo Getter היא פלטפורמה פיננסית חדשנית המעניקה להורים פתרונות נוחים למימון הוצאות הטיפול בילדיהם, ולמעסיקים הזדמנות לשמר עובדים שנאלצים לבחור בין קריירה ובית, ולצמצם בהוצאות תחלופה וגיוס של עובדים. בהתבסס על הטכנולוגיה שלה, מעסיקים מקבלים גישה להון ללא צורך בגיוס, עמידה בתנאי ציות ורגולציה ותהליכי ניהול סיכונים מורכבים, והעובדים מקבלים מימון ללא ריבית, המשולם לאורך תקופה של שלוש שנים ישירות מהשכר.

המימון ניתן לעובדים על גבי כרטיס נטען המאפשר להם לשלם על כל ההוצאות הנדרשות מ חופשת לידה, גן, מטפלת, בייביסיטר, טיפול משלים, פעילויות לילדים אחה"צ ועוד.  כך, חברה בת 500 עובדים למשל, שתאמץ את הפלטפורמה החדשה  תחסוך 2.3 מ' דולר במשך שלוש שנים ותאפשר לעובדיה להגן עם עד מיליון דולר בהכנסות עתידיות בממוצע. החברה הוקמה על ידי ויטל אילת-רייכל ורמי קסטרשטיין בשנת  2019, היא פועלת ממשרדיה בניו יורק ותל אביב, ועד כה השקיעו בה קרן BRM, Viola ventures ואנג'לים פרטיים.

Pinch היא בנק דיגיטלי הממוקד בקהילות של יוצרי תוכן עצמאיים. מחזיקי כרטיס התשלום של Pinch בוחרים יוצרי תוכן שהם אוהבים ורוצים לתמוך בהם, והבנק משתף את אותם יוצרי תוכן בהכנסות שלו. כך, בכל פעם שחברי קהילה משלמים באמצעות הכרטיס של Pinch, הם תומכים ביוצרי התוכן האהובים עליהם. Pinch צפויה להשיק את חשבון הבנק וכרטיס התשלום שלה בשנת 2021 בשוק האמריקאי. החברה הקומה על ידי עמית זילברשטיין ויניב גל בשנת 2019 והיא פועלת ממשרדיה בלוס אנג'לס ותל אביב. עד כה השקיעו בה Fusion LA ומשקיעים פרטיים אמריקאיים.

Spendl היא פלטפורמת תשלום מבוססת בלוקצ'יין. ביחד עם שותפי מטבעות קריפטו ומוצרי בלוקצ'יין, מבצעות המרה בטוחה, קלה והמירה של מטבעות ביטקווין לכסף מזומן , בזמן אמת, ובאמצעות Visa. הדבר מאפשר למשתמשים נגישות לכל מקום בעולם עם Visa. החברה נוסדה בשנת 2020 בתל אביב על ידי ניבאי אסינלי וישי הראל, ועד כה השקיעו בה Fresh Fund, Kondor Investments

GetHere מציעה שירותי הזמנה ותשלום מותאמים אישית וללא מגע למסעדות ובתי מלון. החברה עוזרת להגדיל הכנסת ולשפר את חווית השירות בעסק על ידי סריקת קוד מהטלפון של הלקוח, משולחן המסעדה או בחדר המלון,הצגה של תפריט מותאם אישית להעדפות של הלקוח, ובתוך שניות בודדות לשלוח הזמנה, לשלם, להשאיר טיפ ואפילו לחלוק את החשבון בזמן אמת עם חברים.

כמו כן, החברה מציעה ללקוחותיה פלטפורמת קופה בענן חכמה וניידת מהמתקדמות בעולם, עובדת עם מספר עסקים ורשתות בארץ ולקראת התרחבות לשווקים נוספים בעולם. החברה נוסדה ע״י דניאל אביטבול בשנת 2019 והיא פועלת מתל אביב.

אולי יעניין אותך גם