הצבא ההולנדי בדק את מערכת SMASH של חברת סמארט שוטר

מערכת SMASH נבחנה באש-חיה כנגד כטב"מים עד למרחק של 150 מטר

צילום: Smart Shooter

צבא הולנד השלים לאחרונה ניסוי באש-חייה כנגד כטב"מים באמצעות מערכת בקרת האש SMASH של חברת סמארט שוטר הישראלית. על פי הודעת החברה, חיילים מכל זרועות צבא הולנד, כולל חיל האוויר, הכוחות המיוחדים והנחתים, השתתפו בניסוי, שנעשה בשיתוף פעולה הדוק עם השותף ההולנדי של סמארט שוטר, חברת TBM bv.

רוב החיילים זכו להכיר את המערכת בפעם הראשונה בבוקר הניסוי, והשתמשו בה ברובה סער קולט 5.56 מ"מ כדי להפיל רחפנים מסוגים שונים עד למרחק של 150 מטר. החברה אמרה כי הבדיקה הצליחה, והמערכת הוכיחה עצמה כיעילה מאוד מכיוון שכל היעדים הופלו וחוסלו.

מערכת SMASH הינה פתרון בקרת אש מוכחת-קרבית לנשקים קלים המבטיחה שכל כדור ימצא את מטרתו. עם יכולת ייחודית של"One Shot - One Hit"', המערכת מאפשרת למפעיל לנטרל במהירות וביעילות כל יעד קרקעי או מוטס, מאויש או בלתי מאויש. זהו פתרון חסכוני הניתן לשילוב בכל סוג של רובה סער ובשילוב עם מערכות אנטי-רחפנים אחרות, כדי לספק פיתרון הגנה רב-שכבתי יעיל המתאים לשדה הקרב המודרני.

מיכל מור, מנכ"לית סמארט שוטר, אומרת: "זהו כבוד רב עבורנו שצבא הולנד החליט לתת לחייליו לבדוק ולהתנסות במערכות שלנו ובטוחים שמערכת בקרת האש SMASH  הינה פתרון אידיאלי לחיסול של האיום ההולך וגובר של כטב"מים. מערכות SMASH של סמארט שוטר כבר נמצאות בשימוש מבצעי על ידי צבאות שונים, ומספקות תוצאות נהדרות כנגד יעדים קרקעיים, אוויריים, סטטיים או נעים, ומגדילות את הדיוק והקטלניות של נשקים קלים."

img
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
דעה | צה״ל צריך לחשוב על שבב לאיתור חייל במקרה של נפילה בשבי