עליה בתחלואת קורונה בעזה וביו"ש

דיווח של מרכז המידע למודיעין ולטרור על שם אלוף מאיר עמית חושף כי התחלואה בעזה וביו"ש נמצאת במגמת עליה

צילום אתר משרד הבריאות ברצועה דרך מרכז המידע למודיעין ולטרור על שם אלוף מאיר עמית

בשבוע האחרון נמשכה מגמת העלייה במספר החולים. מספר החולים הפעילים עומד עתה על 2,080. במהלך השבוע האחרון אותרו 872 חולים חדשים. כותבים באתר terrorism-info.org.il

"מספר אזורים, שבהם עלתה עקומת הידבקות בתלילות, הוכרזו כ”אדומים” והוטל עליהם סגר. עם זאת ממשל חמאס נמנע מהטלת סגר מלא על כלל הרצועה והוא ממקד פעילותו במוקדי תחלואה אזוריים. למרות העלייה במספר החולים נערך ממשל חמאס להמשך פתיחה חלקית של בתי הספר והאוניברסיטאות", נכתב בפרסום. 

עיקרי תמונת המצב ביהודה ושומרון. "במספר החולים הפעילים ביהודה ושומרון נמשכה התייצבות אך מספר החולים נותר גבוה והוא עומד עתה על 4,389 חולים. השבוע נוספו ביהודה ושומרון 2,510 חולים חדשים. "41 חולים מטופלים ביחידות טיפול נמרץ, שמונה חולים מונשמים. יש לקחת בחשבון, כי מספר החולים גבוה מהרבה מהמדווח אולם הם לא מאותרים ואינם מדווחים בשל מספר הבדיקות הנמוך. השבוע נפטרו ביהודה ושומרון 36 בני אדם. סה”כ נפטרו 417 בני אדם מנגיף קורונה."

עוד כותבים בפרסום כי נמשכת התופעה של הדבקה הדדית בין ערביי ישראל לפלסטינים שבשטחי הרשות. השבוע דווח על קיום חתונות של ערביי ישראל בצד הפלסטיני של הכפר ברטעה (שחלקו ישראלי וחלקו פלסטיני). כמו כן דווח על חתונות רבות בכפרי עוטף ירושלים ויש לקחת בחשבון, כי חלקן לפחות הוא של תושבי מזרח ירושלים. 

 


 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית