משקפי מציאות רבודה להדרכת כלבי עבודה צבאיים

חברת קומנד סייט (Command Sight), המתמחה בתקשורת בין בני אדם לחיות, קיבלה מימון ממשרד המחקר של צבא ארה"ב לפיתוח אב-טיפוס של משקפי המציאות הרבודה
 

Using the goggles, dogs are trained to respond to laser pointers that handlers can use to guide them to certain positions. (Command Sight)

האתר Janes מדווח על פרויקט חדש במימון משרד המחקר של צבא ארה"ב (ARO) לפיתוח משקפי מציאות רבודה (AR) להדרכת כלבי עבודה צבאיים במאמץ להגביר את בטיחות כוח האדם. חברת קומנד סייט (Command Sight), המתמחה בתקשורת בין בני אדם לחיות, קיבלה מימון מ- ARO לפיתוח אב-טיפוס של משקפי המציאות הרבודה.

הכלבים מאומנים להגיב לצייני לייזר, בהם יכולים המטפלים להשתמש בכדי להנחות את הכלבים לנקודות בעת חיפוש חומרי נפץ, סיוע בפעולות חילוץ או מגוון פעילויות אחרות. לאחר מכן , צייני לייזר מדומים מוחדרים לשדה הראייה של הכלב דרך המשקפיים, כאשר המציאות הרבודה מאפשרת הכנסת תמונות ממוחשבות על גבי סצנה מהחיים האמיתיים.

סטיבן לי, מדען בכיר ב-ARO, אמר כי הטכנולוגיה הונעה בעיקר על ידי התפתחויות במגזר המסחרי, בעיקר השימוש ברחפנים, מה שהניע את הפיתוח של מוצרי אלקטרוניקה קלים ומצלמות קטנות יותר הניתנות לנשיאה על ידי כלב.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית