"זה הסוף שלך": חשדו שהפיץ תמונות של בת משפחה - ולקחו את החוק לידיים

ארבעת הנאשמים חשדו במתלונן, כי הוא סוחט ברשת את קרובת משפחתם בת ה-13. הקורבן נלקח לשטח פתוח ושם הוכה והטלפון הנייד שלו נופץ 

"זה הסוף שלך": חשדו שהפיץ תמונות של בת משפחה - ולקחו את החוק לידיים

אילוסטרציה. צילום: משטרת ישראל

ראשיתה של החקירה לפני כחודש עם הגשת התלונה בתחנת המשטרה על ידי שני אחים שטענו, כי ישנו בחור שהפיץ חומרים הפוגעים בפרטיותה של קרובת משפחתם הקטינה. עם קבלת התלונה פתחו החוקרים בחקירה. החוקרים פנו לאתר את החשוד במעשה ואיתרו אותו במרכז הרפואי "זיו" בצפת, כאשר הוא פצוע באורח בינוני. 

החוקרים החלו לגבות עדויות, אספו ממצאים באמצעות שיטות חקירה שונות, מגוונות וטכנולוגיות ועצרו את שני האחים המתלוננים, אח נוסף ואביהם ( 21, 49 27, 24 בוקעאתא). הנאשמים נחקרו ובית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם של כל הארבעה עד להגשת כתב האישום כנגדם. 

החקירה העלתה, כי ארבעת הנאשמים חשדו במתלונן, כי הוא סוחט ברשת את קרובת משפחתם בת ה-13 והחליטו לקחת את החוק לידיהם. שניים מהאחים תיאמו מפגש עם המתלונן והכניסו אותו לרכבם. בתוך הרכב החלו להכות אותו נמרצות תוך שהם מאיימים עליו, כי "זה הסוף שלך". האב של הנאשמים התעדכן כל העת טלפונית ואף ציין בשיחה טלפונית בזמן שמכים את המתלונן, כי הוא יעקור את ליבו. 

המתלונן נלקח לשטח פתוח ושם הוכה על ידי ארבעת הנאשמים והטלפון הנייד שלו נופץ. המתלונן באורח פלא הצליח להימלט מהמקום תוך שהוא מטפס מעל גדר תיל ומתפנה על ידי עובר אורח במצב בינוני (עפ"י גורמי רפואה) למרכז הרפואי זיו בצפת. עוד עולה מהחקירה כי לאחר התקיפה החלו ארבעת הנאשמים לשוחח בינהם לגבי הגירסא שימסרו וטענות האליבי שיטענו במטרה לשבש את החקירה.   

בתום חקירה אינטנסיבית הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות של משטרת ישראל, אשר הגישה כנגד ארבעת הנאשמים בבית משפט השלום בקרית שמונה כתב אישום ובקשה  למעצר עד לתום ההליכים בגין עבירות של תקיפה וחבלה ממשית על ידי שניים או יותר, כליאת שוא, איומים, היזק לרכוש במזיד ואיומים.  

אולי יעניין אותך גם