ויסאיסי טכנולוגיות השלימה סבב גיוס חמישי

ההון שגויס יאפשר לחברה, העוסקת בתחום טכנולוגיית הגליום ניטריד (GaN), לספק פתרונות יעילים יותר לשוק כלי הרכב החשמליים הצומח

ויסאיסי טכנולוגיות בע"מ (VisIC), העוסקת בתחום טכנולוגיית גליום ניטריד (GaN) ליישומי מתח גבוה בכלי רכב חשמליים, השלימה סבב גיוס חמישי בהשתתפות MediaTek – חברת המוליכים למחצה במודל פאבלס, הרביעית בגדולה בעולם. סבב הגיוס יעזור לחברה להגדיל את היצע הפתרונות לכלי רכב חשמליים. 

 "סבב הגיוס הזה יעזור לנו להביא לשוק מוצרים חדשים ולחזק את כושר הייצור של מוצרים קיימים", אומרת ד"ר תמרה בקשט, מנכ"לית VisIC. "אנחנו מאוד שמחים ש־MediaTek בחרה להשקיע ב־VisIC. כחברת מוליכים למחצה הפועלת במודל פאבלס, מחויבותה של MediaTek לחדשנות היא מקור השראה שמדרבן אותנו לעבוד קשה יותר על פיתוח פתרונות טכנולוגיים חדשים שיביאו שינוי לשוק ויתרמו לשיפור איכות החיים. יש לנו הרבה מה ללמוד מ־MediaTek בנושאי טיפוח חדשנות והפעילות בשוק הרכב״.

"ל־VisIC פתרונות חדשניים מרשימים בתחום מערכות כוח על בסיס גליום ניטריד (GaN) שמשפרים את היעילות והביצועים של כלי רכב היברידיים וחשמליים. אנחנו מאמינים שהטכנולוגיה הזאת היא המפתח לשיפור הביצועים והוזלתם של כלי רכב חשמליים", אומר ד"ר לורנס לו (Lawrence Loh), סגן נשיא בכיר, MediaTek.

אולי יעניין אותך גם