דוברים מאיחוד האמירויות, בחריין, אירופה וארה״ב השתתפו בוועידת העסקים והטכנולוגיה של DLD Live Tel Aviv

הפסטיבל, מבית סייברטק וישראל דיפנס, אירח את הפאנל המקוון הראשון המשותף של נציגים מישראל, מאיחוד האמירויות ומבחריין. בנוסף לדוברים, כוללת המשלחת של איחוד האמירויות כ-50 איש  

כ-4000 בעלי חזון מובילים מעולמות הטכנולוגיה והחדשנות מרחבי העולם נפגשו במהלך השבוע כדי לשתף את רעיונותיהם ולספק הצצה לעתיד בפסטיבל DLD Live Tel Aviv. פסטיבל החדשנות העולמי, שבשל מגפת הקורונה נערך מתל אביב באופן וירטואלי, יימשך ארבעה ימים, עד ליום חמישי. ימים ד׳ וה׳ מוקדשים לוועידת החדשנות של האירוע, בהשתתפות עשרות דוברים מכל רחבי העולם. הפסטיבל, בראשות היזם העולמי ד״ר יוסי ורדי, מאורגן על ידי סייברטק ו-Hubert Burda Media.

אתמול (ד׳) התקיימו פאנלים בנושא ישראל כחממת סטארט-אפ; טיפוח אקוסיסטמות; תפקיד ההייטק בחברה; חדי קרן וחברות סטארט-אפ, ועוד. בין הדוברים הבולטים ניתן למנות את המנכ״ל לשעבר האגדי של סיסקו, ג׳ון צ׳יימברס, ששוחח עם אחראי החדשנות בהולנד, הנסיך קונסטנטין, על פריחת חברות הסטארט-אפ השונות בתקופת הקורונה; ענק הפרסום סר מרטין סורל, ששוחח על אתגרי הכלכלה בשנה הבאה; והודא אלשימי מאיחוד האמירויות שסיפרה על תכנית החדשנות המקיפה של האיחוד. במסגרת הפאנל הנועל של הערב, בנושא ערים יצירתיות, השתתפו ראש מרכז השלטון המקומי חיים ביבס, יחד עם עיסאם חאמד מבחריין ואיינור אלחוסיין מדובאי – הפעם הראשונה בה נציגים מישראל, בחריין ואיחוד האמירות לוקחים חלק בפאנל משותף. בנוסף לדוברים, כוללת המשלחת של איחוד האמירויות לוועידה כ-50 איש.

היום (ה׳) תינעל ועידת העסקים והטכנולוגיה יחד עם כנס DLD Live Tel Aviv כולו. הפאנלים השונים יתמקדו ב״נורמלי החדש״ וידונו בנושאים כגון המרוץ להתמודדות עם מגפת הקורונה ועתיד ערי העולם בעקבות המגפה; הבית כמרכז החיים החדש; בינה מלאכותית, מל״טים, חדשנות והעתיד; דנטסו לחברות סטארט-אפ; הקשר בין אדם למכונה וכיצד הוא פוגש אותנו בחיי היומיום; נאום מיוחד של זוכה פרס הפוליצר, כתב הניו יורק טיימס תומס פרידמן, ועוד.

לפרטים נוספים: https://dldlivetlv.com/

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית