Cyberpion גייסה 8.25 מיליון דולר בסבב סיד

פלטפורמת אבטחת הסייבר של החברה מציעה לארגונים גישה לגילוי ושליטה בנקודות החולשה החדשות, שנוצרות כתוצאה מאקוסיסטם רחב של  שותפים, תשתיות טכנולוגיות ופתרונות צד שלישי, המחוברים לארגון  

נתנאל גלרנטר. צילום: Cyberpion

חברת סייברפיון (Cyberpion), חלוצה בפיתוח פתרונות אבטחת אקוסיסטם -  נכסי הארגון ותשתיות חיצוניות המקושרות אליהם, נחשפת היום ומכריזה על גיוס של 8.25 מיליון דולר בסיבוב סיד, בהובלת הקרנות Team8 Capital ו-Hyperwise Ventures.

הפלטפורמה פורצת הדרך של החברה מאפשרת לצוותי אבטחה לזהות ולנטרל איומים חדשים הנובעים מנקודות תורפה בקישורים לנכסי תשתית מקוונים. סייברפיון תשתמש בהון שגייסה כדי להאיץ את מאמצי המכירות והשיווק, תוך הרחבה והאצה של פיתוח המוצרים עבור פלטפורמת Ecosystem Security™.

ארגונים נעזרים כיום במספר עצום של שותפים טכנולוגיים ופתרונות צד שלישי מקוונים, כדי להרחיב את נוכחותם בשוק, לשפר את האופרציות שלהם ולשרת את לקוחותיהם באופן המיטבי. כל אחד משותפים אלה יוצר אינספור קישורים חדשים, מה שמוביל לאקוסיסטם הולך  ומתרחב של משאבים, שברובם אינם מנוהלים ומפוקחים ע"י הארגון והופכים אותו למטרה פגיעה, הניתנת להשתלטות ולניצול לרעה על-ידי תוקפים.

מתקפות רלוונטיות עשויות להיות פריצה למפתחות ציבוריים (PKI), קוד זדוני או הזרקת משאבים (מתקפות בסגנון Magecart), התקפות DNS וניצול לרעה של תשתיות ענן שלא הוגדרו כהלכה. אקוסיסטם זה, המורכב לכאורה מחיבורים לגיטימיים וממשאבים אמינים, יוצר משטח תקיפה שגדל באופן מתמיד, ומתרחב הרבה מעבר להיקף מערך האבטחה הארגוני. האקוסיסטם שנוצר מהווה יעד תקיפה מפתה להאקרים, ומציב אתגר מורכב במיוחד לניטור ואבטחה על-ידי הארגון.

סייברפיון פתרה באופן ייחודי את בעיית ההגנה על נקודות התורפה באקוסיסטם ונטרול איומים רלוונטיים  בפרמטרים הבאים. גילוי הקשת הרחבה של נכסים ידועים ובלתי ידועים, הנמצאים בשכבות השונות של האקוסיסטם הארגוני הרחב, לרבות משאבים המחוברים לארגון במישרין או בעקיפין. ביצוע של הערכות אבטחה רציפות לגבי מערך נרחב של נקודות תורפה בקישורים לנכסים, לפני שהתוקפים מגלים אותן ופורצים דרכן לרשת הארגונית. 

מתן התרעות בזמן אמת, המלוות בהוראות לנקיטת פעולות ספציפיות והגנה פרואקטיבית אוטומטית כאשר מאותרת חולשה. הפלטפורמה של סייברפיון היא פתרון SaaS עם ארכיטקטורה מבוזרת. היא מופעלת מיידית ללא צורך בהתקנה, הגדרות תצורה או התאמות.

"לאור הצמיחה המהירה במחקר ופיתוח, וכן הצטרפותם של לקוחות חדשים, בהם חברות Fortune 500, אנו נרגשים להיחשף ולהוביל את התחום המתפתח של אבטחת אקוסיסטם", אמר מייסד ומנכ"ל סייברפיון, ד"ר נתנאל גלרנטר. "אנו מודים ל-Team8 קפיטל ולהייפרווייז ונצ'רס על ההכרה בצרכי אבטחת סייבר הנדרשים הרבה מעבר לנכסי הארגון, ונקיטת גישה גמישה ופרואקטיבית יותר, שהינה קריטית בכדי להתגונן מפני מתקפות על האקוסיסטם. סייברפיון מצפה לשותפות קרובה עם שתי קרנות הון הסיכון המובילות הללו".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית