ג'וניפר נטוורקס תספק פתרונות אבטחה לרשת ה- 5G של טלפוניקה ספרד

הפתרון יאפשר ניטור תעבורה בקצבי תעבורה של עד 480Gbps. 

bigstock

בזמן שטלפוניקה ממשיכה לפרוס את רשת ה- 5G שלה ברחבי ספרד עליה לוודא שתעבורת הרשת תהיה בטוחה והתשתית מוגנת. להשגת מטרה זו נבחר הפיירוול SRX של ג'וניפר - Juniper’s Security Gateway.

טלפוניקה בחרה בפלטפורמה שניתנת להרחבה בכדי לתמוך בשירותים נוספים, לרבות Carrier-Grade Network Address Translation (CGNAT), Stateful Firewall, Intrusion Prevention System (IPS), Denial of Service (DoS), Application Security, IPSEC VPN, Unified Threat Management (UTM), Quality of Service (QoS), ובעתיד Multitenancy בהיקף נרחב.

"על מנת להתמודד טוב יותר מול איומי אבטחת המידע ברשת הסלולר המודרנית, ספקי שירותים כמו טלפוניקה פועלים כעת כדי להבטיח שאבטחת המידע מוטמעת בכל הרשת. הפיירוול של ג'וניפר נטוורקס מספק התאמה רגולטורית לרשתות 5G הצומחות תוך הבטחה כי רמת ביצועי הרשת נשמרת", ראג' יאבאטקר, סמנכ"ל טכנולוגיות, ג'וניפר נטוורקס.

טלפוניקה תטמיע את הפתרונות הבאים של ג'וניפר. SRX5800 Services Gateway. כחלק ממשפחת מוצרי ה- SRX היא כוללת vSRX ו- cSRX המאפשרים לפתרון להתרחב על פני כלל תשתיות הענן. כרטיסי עיבוד שירותים מהדור השלישי (SPC3), עם האצת אבטחת מידע מתקדמת עבור IPsec המחזקים את ה- SRX5800, SRX5600 ו- SRX5400 בכדי לעמוד בדרישות רוחב הפס הגבוהות של אתרי gNodeB. כרטיסי ממשק מדור הרביעי (IOC4), מסוג SRX5000 המספקים תעבורה של עד 480Gbps. 

"פריסת רשת ה- 5G שלנו מאפשרת חווית גלישה סלולרית משופרת עבור לקוחותינו ועבור שימושים חדשים לקישוריות כמו IoT, מציאות רבודה ועוד. עלינו להבטיח שתעבורת המידע מכל המכשירים המחוברים תזרום ברשת שלנו בבטיחות ומבלי לפגוע בביצועי הרשת. בעזרת שימוש בפלטפורמה של ג'וניפר עם ההשהיה הנמוכה, אנו יכולים להיות בטוחים, ובלי קשר לגודל, שרשת ה- 5G שלנו תהיה בטוחה עכשיו כמו גם בעתיד", ג'קין מאטה, סמנכ"ל טכנולוגיות בטלפוניקה ספרד.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית