פסטיבל החדשנות הגלובלי DLD Live Tel Aviv יוצא לדרך

חברות בינלאומיות מובילות, סטארט-אפים פורצי דרך, משקיעים, יזמים ומובילי דעת קהל ישתתפו בארבעה ימים מרתקים של הרצאות ושיחות מתל אביב אודות הטרנדים האחרונים בטכנולוגיה ובחדשנות

כ-4000 בעלי חזון מובילים מעולמות הטכנולוגיה והחדשנות מרחבי העולם ייפגשו החל מהיום (ב׳) כדי לשתף את רעיונותיהן ולספק הצצה לעתיד בפסטיבל DLD Live Tel Aviv. פסטיבל החדשנות העולמי, שבשל מגפת הקורונה ייערך מתל אביב באופן וירטואלי, יימשך ארבעה ימים ויכלול לראשונה את טקס פרסי האקוסיסטם של אינוויז׳ן, וכן ועידה בהשתתפות עשרות דוברים מכל רחבי העולם. מייסד הארוע, שגם משמש כיו״ר, הוא היזם בעל השם העולמי ד״ר יוסי ורדי.

במסגרת השיחות השנה יהיו נושאים דוגמת כיצד לטפח אקוסיסטמה חדשנית; סצנת ההייטק המקומית והאפשרויות שהיא מציעה; מדוע ישראל כה מושכת עבור חברות בינלאומיות; היכרות עם קהילת ההייטק הפלסטינית; המרוץ נגד נגיף הקורונה; חדשנות בעת משבר; עתיד הערים לאחר משבר הקורונה; בינה מלאכותית, רובוטיקה והעתיד; ואופקי שיתוף פעולה ביפן, איחוד האמירויות וישראל.

בין הדוברים ניתן למנות את זוכה פרס הפוליצר ועיתונאי הניו יורק טיימס, תומס פרידמן; היו״ר האגדי לעבר של סיסקו, ג׳ון צ׳יימברס;  הארי מוזלי, ה-CIO העולמי של חברת זום; טים או׳ריילי, מייסד ומנכ״ל או׳ריילי מדיה; ענק הפרסום מרטין סורל, מייסד ומנכ״ל S4 Capital PLC, ורבים נוספים.

האירוע הראשון שיתקיים היום, החל משנה 16:00 שעון ישראל, הוא הכרת קהילת ההייטק הפלסטינית, שיתקיים בשיתוף פעולה עם פורום BTI (שוברים את המבוי הסתום - Breaking the Impasse). במסגרת האירוע ישוחחו נציגי חברות ישראליות ובינלאומיות, שכבר עובדים עם חברות פלסטיניות, על היתרונות הטמונים בעבודה עם מפתחים פלסטינים.

מחר (שלישי), ה-13 באוקטובר, יתקיים לראשונה טקס פרסי האקוסיסטם של אינוויז׳ן, שיציג טכנולוגיות חדשות שנוצרו על ידי אקוסיסטמות מקומיות שיושמו בצורה בינלאומית. 54 אקוסיסטמות שונות מ-43 מדינות הגישו מועמדות לפרס. מתוכן, בחר פאנל מומחים של 20 שופטים מרחבי העולם את המועמדים הסופיים הכוללים את האזור הכלכלי המיוחד של לודז׳, מרכז החדשנות של זאגרב, ה-Startup Terrace של ניו טאיפיי, מעבדות החדשנות של טולסה (אוקלהומה) ועוד.

פסטיבל ה-DLD חוגג את רוח החדשנות הישראלית ואת תרומתה העולמית, ויהיה פתוח לצפייה מכל העולם.

למידע נוסף אודות DLD Live Tel Aviv: 

https://www.dldlivetlv.com

למידע נוסף אודות אינוויז׳ן: https://globalinnovision.com

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית