אילוסיב נטוורקס מגייסת 24 מיליון דולר

הגיוס הנוכחי מעמיד את סך ההון שגויס על ידי החברה שהוקמה במסגרת Team8 על 58 מיליון דולרים

עופר ישראלי. קרדיט: אילוסיב נטוורקס 

אילוסיב נטוורקס (Illusive Networks), חברה הפועלת בתחום הפתרונות האקטיביים להגנת סייבר ולהטעיית תוקפים מדווחת על השלמת סבב גיוס B1 של 24 מיליון דולרים משורה של משקיעים חדשים וקיימים ביניהם ספרינג לייק אקוויטי פרטנרס, מרקר, NEA שהובילה את הסבב הקודם, בסמר, סיסקו, מיקרוסופט וסיטי.

במקביל לגיוס החברה מדווחת על צמיחה של 228% בהכנסות החוזרות החדשות ב-12 החודשים האחרונים. עוד מדווחת החברה על הסכם שותפות אסטרטגית עם מיקרוסופט שתטמיע את פתרון ההטעיה של אילוסיב כשותף "Co-sell" ותציע אותו גם על גבי Azure.

אילוסיב נטוורקס הוקמה בשנת 2014 במסגרת Team8 ע"י עופר ישראלי, שניהל טרם הקמת החברה צוותי פיתוח של צ'ק פוינט במספר מוקדים בעולם. ישראלי מכהן כמנכ"ל החברה  ונדב צפריר, שותף מנהל ב-Team8 מכהן כיו"ר הדירקטוריון. החברה גייסה 5 מיליון דולר עם השקתה והשלימה גיוס של 22 מיליון דולרים זמן קצר לאחר יציאתה מ-Stealth Mode.

לאחר מכן הרחיבה את סבב A וסבב הגיוס הנוכחי מביא את סך ההון שגויס ע"י החברה ל-58 מיליון דולרים. החברה מעסיקה כ-100 עובדים, 60 מתוכם במרכז הפיתוח שלה בתל אביב והשאר במטה החברה בארה"ב. בימים אלה היא מגייסת 30 עובדים נוספים.

הסכום שגויס בסבב ההשקעה הנוכחי ישמש את החברה להאצת הצמיחה באמצעות הרחבת מערכי השיווק והמכירות, ולהשקעות בפיתוח ובהתאמות נוספות של המוצר, לעבודה אינטנסיבית ומאובטחת בסביבות ענן. בהתאמה להרחבת מערך השיווק והמכירות, החברה גייסה מספר בעלי תפקידים בכירים בתחום.

עופר ישראלי, מייסד ומנכ"ל אילוסיב נטוורקס מסר: "הגידול המהיר שלנו מלמד על הצורך שקיים בשוק לפתרון שאנו מציעים. המוצרים שלנו הופכים לקריטיים יותר ויותר בתקופה זו, עם העלייה בהתקפות סייבר והמורכבות באבטחה של סביבת עבודה מרחוק. אנו גם נרגשים מהמומנטום הנפלא שאנו חווים  בשותפויות אסטרטגיות עם גופים מובילים דוגמת מיקרוסופט שהודיעה על הסכם "Co-sell" עם אילוסיב – ספק פתרון ההטעיה היחיד שלה במסגרת הסכמים אלה".

ג'ף וויליאמס, שותף מייסד בספרינג לייק אקוויטי פרטנרס מסר: "תוקפי סייבר צברו ידע רב יותר מתמיד על התחמקות ממערכות הגנה מבוססות ניטור ושליטה. השלב הבא של אבטחת הסייבר צריך להיות דטרמיניסטי ולא ריאקציוני. אילוסיב תשקיע השקעות נוספות באבטחת ענן ותבצע במוצריה התאמות קריטיות לארגונים שמרחיבים את הפריסה של עומסי העבודה בענן. זו הסיבה שבזכותה אילוסיב תמשיך לגדול והיא מהווה חברה ששווה להשקיע בה".

דייב דהוולט, סגן יו"ר אילוסיב מסר: "למרות השקעות מסיביות, ארגונים ממשיכים לסבול מפרצות וזליגת מידע. הפתרון של אילוסיב מאפשר שכבה אקטיבית של הגנה שמגלה באופן דטרמיניסטי תוקפים ברשת הארגונית אשר ממנפים הרשאות גנובות או גונבים מידע רגיש. זו שכבה קריטית של הגנה שארגונים צריכים להטמיע".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית